Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had op de middelbare school tot de 5e klas een verslaving aan een spel waardoor ik wel eens voetbal training skipte, niet bij vrienden ging chillen en problemen had met school. Ik ben nooit blijven zitten en heb mijn vrienden behouden dus het is niet dermatig ernstig. Uiteindelijk was ik er ook vroeg genoeg mee gestopt (ik zag ook wel hoe erg het was) dat het meer een leuke herinnering is aan het verleden in plaats van iets dat me lange termijn schade heeft bezorgd. Nu heb ik nog steeds games maar kan ik niet langer dan 1 a 2 uurtjes per dag max spelen voor ik het wel genoeg vind."