Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke, dus dan zou beter zijn: T0 60 mg xtc (of 120mg) T+2 60 mg xtc T+4 15mg 2cb En dan uitspacen tot eind van het feestje? Of moet ik de 2cb iets sneller na de xtc nemen? Behoud je dan nog wel beetje je energie of is het dan gewoon zitten uitspacen? En laatste vraag, versterkt het op deze manier elkaar?"
"Hmm ik ben het helemaal met jullie eens, nu wil alleen her geval dat ik qua dosering helemaal verpest ben en dat eigenlijk 'maar' 2x bijpakken voor mij al een opgave is. Ik hou me hier de laatste tijd wel aan hoor en raad elke beginner ook aan om maar 1x bij te pakken! Ik ga denk ik op mystic garden mijn 2e schema eens uitproberen, lijkt me een gave combinatie! Ik zal onder dit forum tegen die tijd laten weten hoe dit was. Is op een outdoor feest dan 15mg zo een beetje de max na xtc of kan je dan best ook een hele pil van 19mg pakken?"
"Ik heb dit in mijn slechte periode van verslaving dagelijks gedaan. (helaas) Het heeft me dan ook uiteindelijk mijn (bij)baan gekost destijds. Ik gebruikte toen een combinatie van speed, ghb en clonazolam. Ik weet het, niet best! Maar ik ben er vanaf en gebruik nu alleen nog maar op feestjes! Mijn werk (met name collega's, mijn baas had niets door) begon na een half jaar dagelijks gebruik een gedragsverandering te merken. Ik kreeg overal schijnt aan, melde me te pas en te onpas ziek en ga zo door. Een sterke afrader wel te vertellen!!!"
"Alcohol Wiet/hasj Ghb Mdma 4fa Speed 3mmc Coke Bk-ebpd Ketamine Lachgas Flunitrizolam Clonazolam Etizolam 2cb Doc Al-lad 5 meo mipt Trip-e capsules"
"Persoonlijk vond ik clonazolam erg fijn, maar kijk er wel mee uit!"
"Duurt wel een uurtje voordat het opkomt dus pak niet te snel bij. Zelf heb ik 100mg in een capsule gepakt en 3 uur later nog eens 80, daar ging ik heerlijk op! Maar dat wordt lastig zonder weegschaal."
"Krijg je bij deze drug nou ook echt de 4 fases van Wolff of Wallstreet?"
"Dank voor de snelle reactie, klinkt veelbelovend. Lijkt het qua gevoel ook erg op mdm? In welk opzicht (qua gevoel verschilt het hiervan? Of gaat het meer richting 4fa? En de laatste vraag, hoe zit het met je energie met dit stofje? Alvast dank"
"Oke top, dankje voor je reactie!"
"Ik heb naar wat info gezocht over de combi van deze 2, maar dit waren voornamelijk wat oudere topics. Ik ben benieuwd naar of er wat meer info is. Ik had in gedachte op een dagfeestje wat xtc en 2cb te nemen op de volgende manier: T0 60mg xtc T + 0.5 uur 15 mg 2cb T + 2 uur 60mg xtc T + 3.5 uur 60mg xtc T + 5 uur 60mg xtc Is dit een goede planning om optimaal te genieten van de combi of is dit een afrader? Werkt dit elkaar tegen? Zijn er nog andere planningen die erg goed zijn bevallen? Thx alvast!"