Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee ik voel zeker nog niet de behoefte om hulp te gaan vragen. Heb sinds het plaatsen van dit bericht nog 4x G gebruikt, en hou het gebruik (mede dankzij mijn partner) heel goed onder controle. Heb wel nog een vraag.. Had tijdens de laatste keer G gebruiken, dat ik opeens moest kotsen 2 uur na m'n laatste dop. Nu weet ik dat het vaker voor komt, maar ik heb dus 4x 4ml genomen, met elke keer 2 uur pauze ertussen. Vond het zelf best vreemd aangezien ik me kip lekker voelde de hele avond, en opeens (toen het al zo goed als uitgewerkt was) moest ik kotsen! Iemand suggesties over hoe dit kan? Heb btw ook nooit meer gehad dat ik opeens wakker werd tijdens het slapen, gelukkig! Vond het behoorlijk irritant namelijk."
"Heb zelf ondertussen al meerdere malen ghb gebruikt, en het wisselde heel erg bij mij. De ene keer had ik helemaal geen grote pupillen, de andere keer waren ze wel wat groter. En nee stevenbelgium, ik raak niet verslaafd. Vind mezelf veel te lief."
"Hallo, De laatste tijd kom ik steeds meer in aanraking met allerlei drugs. Zo ook met GHB. Ik zou het graag een keer willen proberen, omdat ik alleen maar hoor van iedereen hoe gigantisch leuk het wel niet is. Het is er alleen nog nooit van gekomen omdat ik a) bang ben om 'out te gaan' en b) er naar mijn inziens onvoldoende verstand van heb. Daarom heb ik hieronder een paar vragen opgeschreven, waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen. Ga er bij de beantwoording van de vragen vanuit dat ik het eenmalig gebruik. (Alle antwoorden op deze vragen staan waarschijnlijk al op het forum, maar wil ze graag overzichtelijk hebben) - Hoeveel ml voor de eerste keer? ( Hangt het hierbij ook af van de puurheid?) - Kosten per ml? - Wat zijn de voordelen? - Wat zijn de nadelen? - Is het goed te gebruiken in de comedown van xtc? - Hebben jullie een site o.i.d. waar ik meer te weten kan komen over het fenomeen 'out gaan'? Bij voorbaat dank! Groetjes, QTarantino"
"Hartstikke bedankt voor de info en de doorverwijzing naar de site SmartieAndMe. Er staat een hoop bruikbare informatie op!"
"Goed dat jullie dat nog even melden! Had daar eigenlijk geen rekening mee gehouden. Maar ben sowieso niet van plan om meerdere keren te gebruiken. Heb hier nu 5 ml liggen, en ben van plan om het een x te doen als de situatie er naar is. Op dat moment er volop van genieten en ervaren hoe het is, en dan is het klaar. Ben erg verslavingsgevoelig dus ik hou het op die ene keer. Groet, QTarantino"
"Ikzelf heb altijd dat ik heel erg moet boeren een kwartier nadat ik het pilletje neem. Dit duurt tot 'de verlossende boer'. Een gigantische boer waardoor alle misselijkheid in 1 klap verdwijnt. Vaak is het pilletje dan al begonnen met werken, maar kan ik er niet echt van genieten omdat die ene verlossende boer zo erg dwars zit. Zodra ik die heb gelaten kan ik genieten! Een maat van mij heeft precies hetzelfde. Ik gun het hem niet, maar wel heel chill voor mij omdat we hierdoor een soort steunpilaar voor elkaar zijn. Heb 1x gekotst van xtc. Ik had de hele dag/avond niks gegeten en kreeg na het feest een banaan van iemand. Nam 1 hap en binnen 2 minuten was ik aan het kotsen. Wat bij mij altijd helpt is voor het feest voldoende licht verteerbaar voedsel te eten."
"Goed om te horen!"
"Ik heb precies hetzelfde gehad! Alles wat jij omschrijft overkwam mij ook terwijl ik normaal gesproken ook altijd hele constante trips heb, omdat ik altijd hetzelfde doe (qua drugsgebruik en het combineren met dingen). Heb me ook dagen lang afgevraagd waar het door kwam, en ben tot de conclusie dat het door niks anders kon komen dan door alcohol. Drink nooit alcohol voordat ik aan de xtc ga, maar deze avond had ik 3 halve liters bier op. Gevolg was dus een trip die precies op die van jou lijkt. Denk dus dat het inderdaad door de drank komt."
"- Jamie Jones - Karmon - Homework - Adana Twins - Todd Terje - Bakermat Eigenlijk alles wat lekker diep/zweverig/intens is."
"Kort maar krachtig; Kan je van ghb verwijde pupillen krijgen? Hoor namelijk wisselende antwoorden. Ben erg benieuwd naar het antwoord."