Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ivoos zei: Rollen onder invloed lukt me perfect, tijdens mn laatste paddotrip kreeg ik em wel niet meer aan stom kinderslot tegenwoordig op die aanstekers ook Klik om te vergroten... hahaha moest hier even heel hard om lachen. Ik vind het knap dat je wel kan rollen onder invloed, ik kon dat helemaal niet (neem aan dat er niet zoveel verschil zit tussen een paddo en een LSD trip)."
"Ik vind hem als persoon best lief (en naief, maar dat is ook leuk), maar zijn muziek .. NEEN. Dat komt hier echt het huis niet binnen."
"Ha, even snel een vraagje. Mijn stoeltjes zijn heel gestaag en goed aan het groeien (eerste flush). De bak staat compleet vol, alleen nu het probleem, er zitten al een aantal flinke tussen en die gaan vandaag of morgen toch echt hun hoedjes openklappen. Maar er zijn dus nu weer nieuwe pins opgekomen. Moet ik dan toch gewoon degene die er klaar voor zijn er uit halen over een paar dagen en de kleintjes laten staan? En dan wachten totdat de bak niets meer doet voor de volgende flush? In totaal staan er nu dus zo'n 40+ paddenstoelen in.. variërend van pins tot bijna klaar..."
"Het klinkt misschien wel negatief Ivo, maar ik denk dat je in deze zeker wel gelijk hebt. Als je er zo paranoide van word dan kun je proberen of je het met wat minder ook redt. Feest ook misschien wat fijner?"
"Met 1 gram doe ik 3 weken, maar ik heb ook niet zoveel nodig. 2 trekjes en ik lig onder de tafel van het lachen en zijn er 's ochtends overal lege chipszakken te vinden."
"Ewie zei: M'n eerste bericht Klik om te vergroten... En gewoon al donateur!! Goed hey!"
"Ik ben via hier op de ADD site terecht gekomen (levente ook) kamp mijn hele leven al met symptomen die nergens ondervielen. Ja uiteindelijk ben ik onder de borderline/Dis gegooit. Op de ADD test scoorde ik 85.. en na de hele site doorgespit te hebben, mijn moeder gebeld te hebben (die zei "Ja dat ben jij, als kind, als tiener en nu ook waarom is niemand ooit met die diagnose gekomen????") ben ik nog steeds een beetje bedust ervan.. Ben blij dat het op zijn plaats valt.."
"Nee dat ben ik niet iig. Misschien dat speed voor jou wat meer remmingen op dat gebied weghalen en wel de ADD trekjes die je dan hebt wat versterkt?? (geen idee heb nog nooit speed gebruikt dus ik geef mijn bek ook maar een douw )"
"psychopsychedelic zei: add, adhd, enzz, ,in princiepen allemaal maar een stomme stempel, hoewel er wel hele ernstige gevallen kunnen zijn natuurlijk Klik om te vergroten... Nou weet je ik ben ook niet dol op labeltjes enz. Maar in mijn geval had ik dit graag geweten toen ik kind was, dan had er een hele hoop bespaart gebleven. Want er zijn wel medicijnen voor. Ik vraag me al jaren af waarom ik geen steek verder kom, waarom ik me 200% op een project kan storten en de volgende dag gewoon geen energie meer heb om verder te kunnen, waarom ik mijn lichaam niet zover kan krijgen om iets te ondernemen in het huishouden, waarom ik altijd en eeuwig alles kwijt ben, enz, enz. Ik word echt compleet gestoord van mezelf af en toe. Het werd altijd afgedaan met "ze is wel hoogbegaafd maar erg gevoelig voor haar omgeving". Mijn rapporten waren standaard hetzelfde "V. kan veel meer dan ze laat zien. Ze is dromerig maakt teveel snelheidsfouten" of jawel "V. is gewoon lui en ongemotiveerd". Ik was juist helemaal niet lui ik had de energie niet meer. Ik wilde dolgraag hoge cijfers halen en laten zien dat ik het kon. Maar mijn hoofd zit zo vol en is zo chaotisch dat ik niet meer weet wat nou waarbij hoort. Sorry voor het lange verhaal, het is niet de bedoeling om het topic te jatten..."
"Hahaha allemaal bangmakerij, als ze ook maar enig speurwerk zouden doen dan zullen ze lezen dat er niemand gek is geworden van Aya (let wel: MET begeleiding... zonder had ik er niet eens aan moeten denken). Ik hoop dat iedereen die de volgende sessie gaat er een onwijs mooie ervaring aan over houdt met heel veel inzicht en vernieuwde energie"