Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Dit is m'n eerste post op dit forum en meteen een vraag haha. ik heb een hele rare enge ervaring met het roken van een joint gehad vorige week en ik heb wat gegoogled naar vergelijkbare situaties maar kon eigenlijk niets vinden. Vandaar dat ik dit topic open. het was in de late ochtend (rond 10:30) toen we besloten een joint te roken. Na de tweede hit voelde ik gelijk dat het niet goed zat. M'n bloedsuiker zakte erg snel en ik voelde me dieper en dieper wegzinken. Snel wat suikerwater gedronken en ik voelde me iets beter. Het is over, dacht ik. Maar na een paar minuten verloor ik weer al m'n kracht. Ik deed m'n best om te blijven zitten, maar ik viel om. M'n vrienden hebben me op de bank gelegd. Ik had geen controle over m'n lichaam meer. Ik kon m'n vingers met veel moeite bewegen en meer dan een paar woorden kon ik niet zeggen. Het voelde alsof m'n lichaam sliep, maar ik zelf was wakker. Mijn hersenen stuurde signalen naar m'n lichaam om te bewegen en praten, maar m'n lichaam reageerde niet. Ondertussen had ik stuiptrekkingen over m'n hele lichaam. Ondertussen kwam mijn ziel los van m'n lichaam. Maar in plaats van een Out of body experience had ik het gevoel alsof m'n ziel opgesloten was in m'n lichaam. Ik voelde me claustrofobisch terwijl ik dat normaal gesproken niet ben. M'n ziel zonk dieper en dieper weg in m'n lichaam en ik verloor steeds meer het contact met m'n lichaam en de wereld. Ik dacht letterlijk dat ik dood aan het gaan was. Na ongeveer 2 uur kwam het contact terug en niet veel later was er niets meer aan de hand en voelde ik me weer 100% normaal. Nu slik in prozac (fluoxetine) en seroquel (quetiapine) ik heb wat gezocht op internet mast geen vergelijkbare reacties tussen wiet en deze medicatie gevonden. Verder ben ik een vrouw van 19 en weeg ik ongeveer 58 kg (162 cm) Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt of een mogelijke verklaring hoe deze reactie is gekomen en of het überhaupt met de medicatie te maken heeft? Thankyou!"
"Thanks voor de reacties! Ik heb nooit last gehad van lage bloedsuiker of hypo's, en ik word behandeld voor depressie/borderline. hmm, het blijft raar haha"
"200 Mg s avonds, tegen stemmingswisselingen zeggen ze haha"