Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb het vandaag voor de eerste keer gedaan. Heel raar. Ik deed het samen met een vriend. We gingen Halo 3 spelen, met Radiohead muziek op de achtergrond. Voordat we begonnen met spelen was het al 15min in werking (tja die menu's met sterk verminderde motoriek...). Toen we eenmaal begonnen te gamen, werd de trip het ergst, ik dacht dat ik in de game zelf zat. Omdat ik niet meer wist dat ik een joystick in me handen had, gebeurde alles wat ik dacht in de game. Daarom leek het best wel echt. Na een tijdje zijn we maar gestopt en gingen wel leker spacen op Radiohead. Anderhalf uur na inname ff naar buiten gegaan en een jointje gerookt(draaien ging moeizaam, hij was ongeveer half zo lang...). Het was een speciale ervaring en de mooiste/beste trip die ik ooit heb gehad. Ik kan het absoluut aanraden."