Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heej, ben nieuw hier en kwam op het forum terecht na een zoektocht naar betrouwbare info. Na het forum wat te hebben doorlopen kreeg ik de indruk dat ik hier wsl wel een antwoord op mijn vragen kan krijgen. We'll see, maar eerst mijn vraag..., ik ben een researcher van 42, 1m83 en 105kg. Een tijdje geleden kwam ik op een RC vendor terecht en wou ik het eens een tryout geven. Ik zocht naar iets wat stimuleert en euforie geeft. Geen sedatieven of hallucinogenen. Ik kwam op 4-FMA . Ik bestelde 3 pellets van 100mg voor onderzoek. Mijn vragen : 1. Is 4-FMA een goede keuze als ik stimulatie en euforie wil? Of raden jullie iets anders aan? 2. Ik neem al 8 jaar Rilatine ( Ritalin - voor A.D.D ) en zo n 50mg per dag ( 20mg MR + 30 mg MR ). Zal dit vanaf de start al zorgen voor een soort tolerantie of zal dit geen verschil maken? 3. Start ik beter met 1/2 ( 50mg ) 9f is 100mg een veilige startdosis? Thanks in advance, PJ"
"Heej, goeieavond 😌 Eerst wat Fysix, ben een 42jarige man, 1m83, en 95kg ongeveer. Neem nu al 8 jaar 20mg+30mg Rilatine MR/dag. Ik ontdekte recent de world of RC's. Deed wat research, en leek wel wat te vinden in 4-FMA. Bestelde dus een stuk of 8 100mg 4-FMA pellets. Wou het vandaag eens een tryout geven. Geen Rilatine genomen, maar rond 14u de eerste 100mg 4-FMA. Maar nauwelijks effect buiten een easy feeling. Na uur nog een 100mg. Voldoende gewicht maar het gewenste effect kwam maar niet. Is nu 23u+ en heb er ondertussen al wel 5 binnen, maar niks euforie en enkel wat milde stimulatie. Jammer, ik zoek gewoon af en toe eens een Euphoric rush. Iemand raad waarom 500mg 4-FMA amper voelbare effecten heeft? En of er iets is onder de RC's die die Euphoric rush zeker well loslaat op je ? Thanks"