Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het lijkt me verstandig als je ffies wacht met blowen tot je helemaal wakker ben en genoeg energie hebt om te doen wat je moet doen die dag. anders wordt je nooit helemaal wakker. en nee, ik spreek niet uit ervaring, hier is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. als je je hersenen beïnvloed voor dat zij normaal functioneren, is de schade zeker dubbel zo erg. bedenk maar als je maar 1 keer koffie kan drinken over de hele dag, dan kies je 's ochtends neem ik aan. als je elke ochtend een lekker tjaapie draait wordt vooral het tijdstip een verslaving. dus bedenk ff dat je dan verslaafd raakt aan de joint in de morgen, niet aan de joint. ik blow pas wanneer ik minimaal 2 uur geleden me nest uit ben gerold. ennuh, dit gezeik hier boven komt niet van mij een maat van me moest perse jullie dit laten weten off topic; als je extra stoned wil worden van 1 joint, rook m met zware shag ff wennen, maar gek, kk stoned"