Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik heb een paar snelle vragen. Ik heb al ooit is tramadol recreatief gebruikt, 37,5mg per pil. Meestal nam ik er 3 om te chillen. Ik ben op de hoogte van de verslavingsverschijnselen en kan ook zeggen dat ik er niet heel beinvloedbaar voor ben. Ik heb nu Tramadol HCI retard 50mg met verlengde afgifte, hard. De datumsgrens is 02/2018 maar online staat dat dit alsnog te gebruiken is. Is dit even sterk als de tramadol die ik eerder heb gebruikt? Kan ik er gewoon 3 innemen met vrienden om me relaxt te voelen? Of meer/minder. Nog een vraagje, omdat mijn maat dit weekend alleen thuis is wilde wij vanavond tramadol proberen en morgen truffels (7,5 gr p/p), kan dit de dag na elkaar? Of raden jullie dit aan niet te doen? Alvast bedankt voor jullie reacties! Mvg,"
"Genieter zei: Wauw Tramadol recreatief? Dat is wat.. Lees vele waarschuwingen over hoe gevaarlijk het is vooral als je het mixed! Het is een zwaar medicijn en lijkt mij niet iets om voor de lol te nemen. Dat is mijn bescheiden mening. Klik om te vergroten... Bedankt voor U mening. Als je het opzoekt, zul je zien dat Tramadol best veel misbruikt wordt. Ik ben er van op de hoogte dat het een gevaarlijk middel kan zijn ivm een verkeerde combinatie of een te hoge dosis. Ik en een vriend van me hebben rond 20:00 150mg p/p genomen. Natuurlijk geen alcohol of andere middelen erbij gemixt, we doen niet vaak meer dan wiet of alcohol dus afentoe klooien we wel is met wat er in de la ligt. Het was ff relaxt maar niks speciaals. We willen er ongeveer 16/24 tussenhouden voordat we aan truffels beginnen. Dit is wel de eerste keer maar zoals ik al eerder beschreef is het een kleine eerste dosis van 7,5 gr per persoon. Denkt U dat dit verstandig is? Nogmaals bedankt."
"Goedendag Allemaal, Ik zal het proberen zo kort en krachtig te houden. Ik ben 18 jaar en na 2,5 jaar afentoe maandelijks blowen, denk ik eraan om een keer truffels te proberen. Ik heb van verschillende gebruikers gehoord dat ze helemaal down to earth worden. Helaas ook van andere dat er een kans in zit van een bad trip. Al mijn vrienden, die rond dezelfde tijd begonnen te blowen als ik, hebben al MDMA en 2CB etc. etc. gebruikt. Ik nog niet, hier is een reden voor, naast dat ik het liever gewoon nog niet gebruik, ben ik ook bang voor de angstige gevoelens die ik soms ook krijg van het roken van wiet. Het is namelijk zo, af en toe bij het roken van een jointje (voornamelijk wiet en geen hasj) ga ik overdenken , er komen dan gedachten en scenario's in mijn hoofd die achteraf gezien totaal nergens op slaan. Iedere gedachten in mijn hoofd wordt omgedraaid en getwist tot in een negative en slecht aflopende gedachten. Eerder zei ik na ''2,5 jaar blowen...'' nou wil dit natuurlijk niet zeggen dat ik 2,5 jaar alleen maar mezelf pijn heb gedaan met blowen. Het is vaak heel leuk, deze gedachten komen afentoe een keer in mijn hoofd en meestal houdt dat ong een uurtje aan. Het rare is dat, ondanks dat ik weet dat ik stoned ben en de gedachten daardoor komen, is het alsnog heel moeilijk om die gedachten mijn hoofd uit te halen. Alsof ik mijzelf een beetje uitdaag door te zeggen van ''kom maar op, wat voor geks kan je nog meer uit die hersenen halen''. Meestal als ik dit heb gehad en daarna weer blow heb ik hier minder last van doordat ik die gedachten een soort van onder ogen heb gezien. Een maand later kan dit zich weer allemaal overnieuw afspelen. Bedankt dat U nog aan het lezen bent, mijn vraag was dus, kan ik truffels aan? Dat is voor U natuurlijk moeilijk om te zeggen maar als je het zou moeten baseren op de eerste alinea. Een van mijn beste vrienden is dit weekend alleen thuis en we zijn van plan het in zijn huis met zijn 2e te doen. Zo ja, wat voor dosering raden jullie mij aan? ik ben 1.88 en 80kg. Ik word supersnel stoned en moet hier dus ook mee oppassen om niet die angstige gedachtes onder ogen te komen. Dit is mijn eerste post, ik weet niet hoe het reageren werkt en of er wel gereageerd wordt. In ieder geval hartelijk bedankt dat ik mijn verhaal anoniem met jullie kon delen. Mvg, Privatefirstclass"
"Allemaal erg bedankt voor jullie reacties. Ik zal jullie laten weten hoe het ging!"