Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oh zo. Ok bedankt. Ik ben nogal wat naïef begrijp ik Ik zal er jullie adviezen allemaal van harte nemen en heel goed opletten op wat ik vraag Dank jullie wel"
"Echt hè! En het jammere is Ik ben gewoon vragen aan het stellen Ik doe toch echt niets illegaals ofzo maar je krijgt gelijk de hele bende over je heen alsof je en of andere crimineel bent of zo dat vind ik echt jammer dus ik denk dat ik gewoon mijn profiel ga verwijderen Ik ben nu aan het uitzoeken hoe maar het lukt me niet"
"Doe eens een beetje chill mevrouw. Je was al in je eerste bericht duidelijk laten we het even daarbij houden. Het is nu wel klaar zo fijne dag hè"
"Ja lieve mensen Het is me nu wel duidelijk! Wat een agressie op deze vroege ochtend alleen maar door het stellen van wat ik dacht normale vragen Excuus voor mijn naïviteit. En toon? Jij weet helemaal niet wie ik ben dus ik kan helemaal niet praten over mijn toon of oordelen ik ben gewoon heel lief mens die vraag gesteld en nieuw is op deze site dus doe eens een beetje lief dat je het niet kan zijn hoef je ook niet te reageren bedankt."
"We? We? Ja het is klaar nu. Les geleerd. Dank dank. Peace out. Liefde voor iedereen."
"Weet iemand een goede smartshop in Deventer waar ze goede niet te dure producten ( die weinig effect hebben ondanks het verkooppraatje) verkopen? De Stoelendans daar ben ik al een keer geweest Ik vind ze overdreven duur en hebben echt geen goede producten jammer genoeg. Aangezien 3mmc verboden is zoek ik eigenlijk iets wat daarop lijkt dus heb je tips heel graag thanks"
"Ik begrijp je niet Ik doe alles volgens de regels Ik vraag gewoon om voorlichting en advies en als jij daar geen antwoord op weet dan leef nog eens een keer de voorlichting en de regels dan zou je toch echt meer uitleg moeten geven Ik doe niets verkeerd ik vraag alleen om advies"
"Wat doe ik nou weer fout? Dit is gewoon een vrijheid-blijheid site en ik vraag gewoon advies leg eens even uit"