Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben 17 jaar verslaafd geweest aan neusspray en kon toen door een professor in toenmalig dijkzigt nog worden geopereerd en was mijn laatste kans om mijn neus op te lappen zelfs neusbeen was als ware weggerot Het was zo erg dat er zelfs een gat was gevallen in mijn gehemelte naar mijn neus toe. Ben na die operatie gestopt nooit meer wat aangeraakt en nu zeven jaar clean Ik gebruik nu als ik verkouden ben drie dagen spray en dan gooi ik hem weg ECHT MENSEN DENK NA VOOR JE DIE TROEP GEBRUIKT"