Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC

Eerste keer XTC

1 antwoorden
582 weergaven
18-5-2026
P
Poes2004Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond alle,

Even een introductie ik ben kerel van 21 jaar oud en ben best stevig gebouwd. Ik ben 1,90m en 130 kg. Ik gebruik nu al zo'n 4 á 5 jaar 3mmc op festivals en soms in her weekend. Ook heb ik een periode gehad dat ik voor bijna 10 maanden elk weekend 3mmc gebruikte. Tussendoor op afters heb ik wel is ketamine op en zo hier en daar een puntje of een lijntje coke. En ook wel is 4mmc in de begintijden toen dat nog makkelijk te krijgen was.

Ik zou zeggen dat ik geen beginner meer ben met drugsgebruik (toch?). Nu heb ik dus nog nooit XTC op en dat zou ik graag willen gaan gebruiken bij Supersized met Koningsdag. Nu is mijn vraag wat is een goede dosis?

Ik heb al XTC in huis, laten testen dus de pillen zijn goed. Maar zal ik met een kwart, halve, driekwart of een hele beginnen? Ik bedoel aangezien ik best groot en zwaar ben en al een flinke tolerantie heb voor wat in het neusje gaat wil ik niet te weinig nemen en er niks van merken.

Ik zie graag reactie van de ervaren onder ons.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Poes2004 zei:
Goedenavond alle,

Even een introductie ik ben kerel van 21 jaar oud en ben best stevig gebouwd. Ik ben 1,90m en 130 kg. Ik gebruik nu al zo'n 4 á 5 jaar 3mmc op festivals en soms in her weekend. Ook heb ik een periode gehad dat ik voor bijna 10 maanden elk weekend 3mmc gebruikte. Tussendoor op afters heb ik wel is ketamine op en zo hier en daar een puntje of een lijntje coke. En ook wel is 4mmc in de begintijden toen dat nog makkelijk te krijgen was.

Ik zou zeggen dat ik geen beginner meer ben met drugsgebruik (toch?). Nu heb ik dus nog nooit XTC op en dat zou ik graag willen gaan gebruiken bij Supersized met Koningsdag. Nu is mijn vraag wat is een goede dosis?

Ik heb al XTC in huis, laten testen dus de pillen zijn goed. Maar zal ik met een kwart, halve, driekwart of een hele beginnen? Ik bedoel aangezien ik best groot en zwaar ben en al een flinke tolerantie heb voor wat in het neusje gaat wil ik niet te weinig nemen en er niks van merken.

Ik zie graag reactie van de ervaren onder ons.
Klik om te vergroten...
Lees dit even door: https://drugsforum.nl/threads/xtc-informatie-om-risicos-te-beperken.31774/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."