Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, hallo. Ik heb deze vraag uitgebreid geprobeerd the Googlen, maar dat bleek vrij zinloos. Nu weet ik dat (in ieder geval de meesten hier) geen dokter zijn, maar misschien wel ervaringsdeskundigen, dus ik probeer het hier. Ik vraag mij af hoe vaak men een medium dosis Benzo kan nemen, eenmaal op een dag, voordat er tolerantie gaat optreden. Natuurlijk gebeurt dat al vrij snel als je dat dagelijks doet. Ik vroeg mij meer af hoe lang de intverals moeten zijn om dit (met zekerheid) te vermijden. Zo kan ik me bijvoorbeeld moeilijk voorstellen dat één dosis per week zorgt voor lichamelijke tolerantie. Maar hoe zit dit met één keer per 3-4 dagen? De benzo die ik nu heb besteld is Bromazolam. Ik snap dat mijn vraag verschillende antwoorden kan hebben, afhankelijk van welke benzo je neemt, en ook dat er nog veel dingen onbekend zijn over Bromazolam. Ik verwacht natuurlijk dan ook niet dat jullie mijn vraag met volledige zekerheid kunnen beantwoorden. Maar ik ben wel benieuwd naar jullie inschattingen, en mogelijke persoonlijke ervaringen, hoeft niet per se specifiek over Bromazolam te gaan. Ik zag ergens in een andere thread wel dat Bromazolam snel voor tolerantie zorgt, al werd dit niet verder uitgelegd/onderbouwd. Alvast bedankt!"
"Hallo hallo, Ik heb een paar dagen geleden 4-FMA gedaan. Heb morgen niks te doen dus leek me leuk om het nog een keer te doen. Ik vroeg me alleen af hoe dat dit met tolerantie? Zal het gewoon minder goed werken, helemaal niet werken, of maakt het na één keer geen verschil. Alvast bedankt!"
"Het was 8 dagen geleden, maakt dat wat uit?"
"Natozlato zei: Ik zou daar toch minstens 4 weken tussen laten. Omdat je hersenen de balans willen herstellen. Als je 1 keer zo kort op elkaar doet, en er goed vanaf komt, is de stap om het te herhalen kleiner. Klik om te vergroten... Ik was niet van plan om er een gewoonte van te maken ofzo. Maar zou de 4-FMA minder goed werken dit keer?"
"FredKroket zei: Ja Klik om te vergroten... We gaan het merken."
"FredKroket zei: Ik dacht al te merken dat je besluit al vast stond. Waarom vraag je het dan? Klik om te vergroten... Oprecht een goede vraag. Geen idee, eerlijk gezegd."
"Tijdloos zei: Luister poepman , of je bent een troll of je wil geen antwoord op je vraag. Er zijn al zat mensen die hetzelfde hebben gevraagd als ik : Welke benzodiazepinen? Hoeveel mg en hoevaak is de inname? Als het als los voorbeeld 90mg flurazepam is dagelijks voor lange tijd , dan gaan stims niet de oplossing zijn maar wel 1 capsule (zou dan 15mg minderen elke 2-3 weken) minder nemen. En langzaam afbouwen. Maar ik sluit me bij de rest aan. En als ik nu een conclusie trek met je username erbij : you're trolling.. Benzofuran Nu heb ik gisteren wat 6APB besteld. Dit is de eerste keer dat ik zo'n benzofuran neem, en ik vroeg me af hoe ze zich verhouden tot benzodiapines. Maakt het bijvoorbeeld uit dat er nog wat benzo in mijn bloed zit van gisterenavond? En mocht ik een 'bad trip' of iets dergelijks krijgen, kan ik... drugsforum.nl Ps niet nodig meerdere topics voor aan te maken maar nu weten wel iig 1 middel maar de benzodiazepine kan een verschil tussen dag en nacht maken. En je lijkt daar ook niet echt aardig voor mensen die willen helpen Het antwoord van @dupont heb je je duidelijkheid al toch icm met Dr Google? Of van plan iemand te geven zonder toestemming?! Daar helpen of staan we niet mee of staan we niet voor op het forum hier. Klik om te vergroten... Ja, ik heb dit hele gedoe niet slim aangepakt. Mijn excuses. Ik ben vrij onbekend hier, en Google heeft echt bar weinig informatie, of ik kan gewoon niet goed zoeken. Ik ben geen troll, zit gewoon in een rot situatie op het moment en zoek alle mogelijkheden om wat af te reageren. Nogmaals excuses. Aan de andere kant gaf Dupont wel precies antwoord op mijn vraag, En nee, dit was puur voor mezelf."
"Hallo, hallo. Als ik een pellet neem op een volle maag, dan merk ik dat het een heel stuk langer duurt voordat hij werkt, en soms werkt hij helemaal niet. Dat is nogal onhandig uiteraard. Ik vroeg me daarom af of ik ze ook gewoon onder mijn tong kan leggen en ze zo absorberen. De smaak zal wel niet geweldig zijn, maargoed dat heb ik er wel voor over. Ik kan er weinig info over vinden online, vandaar dat ik het hier vraag. Het zou in dit geval een norflurazepam pellet zijn. Heeft iemand enig idee? Alvast bedankt!"
"dupont zei: Nee dat werkt niet. De meeste benzo’s zijn niet wateriplosbaar en dat is een vereiste voor de sublinguale route. Ben je wel voorzichtig? Benzo’s zijn erg verslavend en de afkick is zwaar. En geen auto rijden een dag of 3-4 nadat je ‘t neemt. Norflurazwpam werkt heel lang door. Klik om te vergroten... Ik weet niet zo goed waarom je dat met zoveel zekerheid stelt. Net een kwartje onder mijn tong gelegd en het lost echt vrijwel meteen op. Daarnaast ben ik me uiterst bewust van de risico's van benzo's (en de afkick), en heb ik geen rijbewijs dus autorijden stond toch al niet op het programma."
"dupont zei: Even googlen. Niet dat er heel veel bronnen voor zijn maar dat krijg je met RCs. Die pelletjes zijn waarschijnlijk 80-90% vulmiddel, dan kan het inderdad lijken of het allemaal oplost. Klik om te vergroten... Ik heb de rest van de pellet ook onder mijn tong gelegd. Smaak viel mee, maar het duurde wel vrij lang voordat het oploste. Het werkt wel. Het is sneller dan oraal, en je hoeft niet moeilijk te doen over een volle maag, maar het is niet zo efficient als ik hoopte."