Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Junkies, Ik wil volgende week na een festival graag voor de eerste keer ketamine proberen in de 1,5 uur durende privé bus reis naar huis. Ik ben die dag van plan om ook nog XTC, beetje miauw en misschien nog wat sos te gaan gebruiken. Nu ben ik alleen bang dat ik misselijk ga worden door het bewegen van de bus. Ik wil natuurlijk niet de bus vol kotsen. Ik ben verder niet wagenziek maar kan wel misselijk worden als ik dronken in de bus zit. heeft iemand hier ervaring met ketamine onderweg nemen en kan mij vertellen of dit verstandig is?"