Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat is dit een verdrietig verhaal heb er echt tranen van in mijn ogen. Ik hoop dat je het in de toekomst een plekje kan geven. Ook hoop ik dat je een nieuwe hond krijgt zodat je hulp hebt bij je nachtmerries. Kan me voorstellen dat die inmiddels nog erger zijn dan voor deze vreselijke ervaring. Veel sterke"