Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen beste mdma trip ooit zo geil als boter"
"Arthur King zei: PlukJeeKoekert zei: op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen beste mdma trip ooit zo geil als boter Klik om te vergroten... Zo geil als boter, met je zus? Iedereen zijn ding hè. Mijn familie heeft niks met drugs, alleen zeer gematigde alcoholconsumptie. Mijn ouders kunnen het wel goed begrijpen, dat is dan wel weer een pluspuntje. Klik om te vergroten... nee niet mijn eigen zus..dat zou wat zijn:P mijn moeder had toen een vriend en daar die dochter van. ja dat is idd wel relax, want onsmam vindt het al erg dat ik blow, laat staan dat ze weet dat ik andere dingen ernaast doe."
"haha ja sorry, kom uit brabant ben gewend om zo te praten, ook op msn/fora enzo."
"Rabbithole zei: PlukJeeKoekert zei: haha ja sorry, kom uit brabant ben gewend om zo te praten, ook op msn/fora enzo. Klik om te vergroten... Ik begrijp het wel en vind het ook wel grappig, maar op DF wordt je er gegarandeerd mee gepest, en een beetje kennis van ABN is ook niet mis natuurlijk. Maar van mij mag je je gang gaan hoor. Klik om te vergroten... haha het interesseert mij echt niks, al zouden ze mij pesten op dit forum. Dat kan ik ook wel, minderwaardig praten over mensen op internet..vind ik best zielig xD het is niet zo dat ik geen kennis heb van ABN, maar het is gewoon gewenning denk ik."
"iemand die dit toevallig wel weet? ik moet namelijk iemand sturen om het te halen, ivm geen vervoer..en dan moet ik wel kunnen zeggen wat hij mee moet brengen...als niemand dit zo weet dan kan hier wel een slotje op"
"hoi iedereen een vriend van me wou samen met mij dit weekend kryptonite gaan doen..dus ik had zoiets van okee, leuk maar nu is de vraag hoeduur dit is en per hoeveel capsules verpakt, bij de sirius in eindhoven. alvast bedankt mensen"
"haha ja, hier heb ik al op gekeken maar, dan is de vraag eigenlijk scheelt dat veel per smartshop in prijs/verpakt per (aantal)?"
"als het een regel is zal ik me er wel aan houden, maarja ik lees regels op fora meestal niet zo snel, omdat dit op meeste fora allemaal een beetje hetzelfde is. maargoed nu OT?"
"hier had ik niet zo snel aan gedacht, aangezien onsmam het niet echt eens is met drugs ofzo. Maar dan zal ik morgen wel even kijken als ze weg is dat ik even bel. Bedankt voor de hulp mensen, dan kan hier wel een slotje op denk ik zo!"