Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi. , misschien een late reactie op jouw vraag. Ik heb ook bijna anderhalf jaar gelopen met beginnende keel en neus pijn. Overgangsgebied achterin je keel etc Na heel veel onderzoeken bleek het bij mij te liggen aan de hoeveelheid water en thee die ik dronk. Tijdens sporten na sporten veel te veel waardoor mijn slijmvliezen als t ware telkens hun beschermende slijmlaagje verloren zodat virussen en ziektekiemen vrij hun gang konden gaan wat allerlei klachten gaf. En verkeerde prikkels. Door stom toeval kwam de k en o arts hier achter. Hij vertelde mij veel minder water te drinken en thee. En als ik dat dan wilde drinken. De schraalheid van deze dranken te verminderen door druppeltje ranja en wolkje melk aan de thee toe te voegen. Vanaf dat moment waren binnen een week de klachten weg. Misschien herken je iets van jezelf wat betreft het gebruik van water en of thee in grote hoeveelheden. Grt en suc6"