Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lang getwijfeld mijn verhaal hier te delen... Maar aangezien dit topic zich voordeed... Zelf heb ik nooit drugs gedaan, weinig interesse in, tot enkele maanden geleden. Ik had een relatie met iemand die verslaafd is aan wiet en wou ervaringen, gedachtegangen etc van anderen weten. Vandaar het bezoek aan dit forum. Het (afwezige) gedrag dat wiet veroorzaakt en de macht die een verslaving heeft, hebben me enorm gekwetst dat ik uiteindelijk met pijn in het hart de relatie heb stopgezet (vrij korte relatie, dus geen basis om zo'n zware problemen al te doorstaan)... Liefde kan heel mooi zijn, maar ook zeer pijnlijk. En hoe sterk de liefde ook is, soms sta je machteloos en zijn er factoren los van liefde die een relatie doen mislukken... Ik vroeg me af of jullie ervaringen hebben in relaties met 'cleane' mensen of een relatie met een 'clean' persoon als no go zien... Hoe jullie er tegenover staan? Mijn ogen tov wiet zijn zo opengegaan, wist niet dat het zo verslavend was... Dus voor mij niet meer... Ieder doet mij zijn of haar leven wat ie wil natuurlijk, het leven bestaat uit keuzes en er zijn verschillende wegen waar we uit kunnen kiezen 🙂 dit bericht is zeker niet veroordelend bedoeld, maar mijn liefdeservaring die ik wou delen."