Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben nu 19 en toen ik ongv. 14 was deed ik het ook voor het 1st. ik heb het idee hoe ouder je word hoe beter je je voelt als je stoned bent :P meestal deden wij het bij een vriend thuis waar we een hok hadden waar we konden zitten, dan daar stiekum blowen en beetje chillen. daar heb ik 1 keer moeten kotse, alles begon me te draaien. na 't kotsen heb je ervan geleerd en doe je het nog maar af en toe, soms lachkick en soms gwoon super lam maar wel relaxt. en sins deze vakantie hebbe we un tijdje gehad dat we toch wel elke dag in de week blowde, en tegenwoordig voel ik me vet relaxt alleen meestal wel die #*#@Vreetkick :P die lachkicks die je eerst vaak had heb je nu veel minder maar wanneer de stemming goed is en je niet aan eten denkt komt hij wel weer langzaam naar boven en dan kun je nog harder genieten. maar nu de vakantie weer voorbij is doe ik het nog af en toe. omdat het me beetje begint te vervelen, en dat vind ik met alle drugs, het is leuk voor af en toe maar niet voor elke dag of elke gelegenheid :P dit weekend truffels eten voor de 2de x heb ze al binnen en we zijn ons er al op ant verheuge haha."
"een aanrader is gaan bowlen als je geblowd hebt en ja ik zal er een tripreport van maken, we gaan weer met ongv. 7 man op de truffels. alleen van het weekend zit het weer niet zo mee, en niemand is alleen thuis. hopelijk word het een geslaagde reis :P wij gaan trouwens ook vaker met paar man naar het termaalbad als we geblowd hebben, dat is echt superrrlache daar krijg je pas echte lachkicks, je hebt 't idee dat iedreen je aankijk, (meschien is dat ook wel haha)"
"heb laatst ook voor de eerste keer truffels gehad, waren in de natuur was fijn weer en waren met stuk of 7 man. had ook precies het zelfde, je voelt je ijgenlijk de heletijd wel relaxt eraan. maar soms is er ff zo'n omwisseling dat je beetje angstig word. maar al met al was de trip wel vet, alleen op het laatst vond ik het minder denk dat het kwam dat ik moe werd, was toen 12 uur ofzo waren rond 8 uur begonnen. zij toen ook ik vind het vet maar duurt wel even voordat ik het opnieuw doe is nu toch wel ongv. 1½ maand geleden en heb alweer 10 porties thuis liggen."
"van wiet kun je niet zo erg bad gaan, naar gekotst te hebben is het ergste alweer weg. dan ben je leeg en kan er toch niks meer uitkomen :P"
"die drug is veel te leuk :P de 1ste keer is gewoon '1 van de beste' vooral omdat je niet weet wat je moet verwachten en dan BAM slaat hij aan, en dan ben je ook gewoon helemaal happy. op een feestje is het zeker stoer, maar om het thuis te doen vind ik ook echt laggen. ken vele mensen die er veel slikken op een avond en gaan hallucineren, is mezelf nog niet gelukt maar ik zeg er geen nee tegen :P maar toch word er vaak gezecht van de mensen die het gebruiken dat het niet verslavend is. ik weet niet of dat waar is, omdat je daarna toch bij veel feestjes zin hebt in un maja dat je daar op doortrekt elke dag dat denk ik ook niet, dat houd je niet vol. wel vet report ik kijk alweer terug naar mijn 1ste keer (freefunk in venlo) en als je dan bekende tegenkomt die er ook geen nee tegen zeggen hoor je al gouw; ben je der goed aan :P als je een beetje in dat wereldje zit verbaast het je toch van somigge personen, en dat vind ik helemaal stoer :P"
"nee zo bedoel ik het niet :P ik ga er niet ruig mee lopen doen ofzo, maar ik vind het gwoon grappig, leuk, lagge. daar gebruik ik de uitdrukking stoer voor. net als dat ik mijn auto stoer vind en niet om stoer mee te doen of zijn, maar meer dat ik het vet vind. snapt u :P"
"daar heb je toch een paar liter van hahaha nee das indd vervelend. maja je doet t jezelf allemaal aan, dood ga je der niet van verwacht ik :P"