Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik ben Mark, dit is de eerste keer dat ik actief ben op dit forum. Ik las net deze post en ik moet hier gewoon even op antwoorden... Stel dat GHB een tikkie onvoorspelbaar is, dan zou je GBL als veel onvoorspelbaarder moeten zien. De dosering is nog veel moeilijker(omdat je er maar erg weinig van moet nemen) en het duurt langer voordat het aanslaat."
"Precies. Je omschrijft ook gelijk de omgeving waar GHB het beste past. Met een paar gelijk gestemde op een relekste plek. Muziekie erbij"
"Re: ghb Hoi! Ik wil hier even op reageren. louis zei: Mocht je merken dat je out dreigt te gaan, regelmatig een glas water drinken. Dus niet gelijk een volledige fles water opdrinken. Klik om te vergroten... Nou dat is juist af te raden! Dreig je out te gaan dan is het juist het beste om niets in je maag te hebben. GHB op zich is niet gevaarlijk. Bij een te hoge dosering(dus geen overdosering he...) ga je out, maar bestaat wel de kans dat je misselijk wordt...kotsen terwijl je out bent is wel bloedlink. Echt dosering is alles bij GHB! Wacht even een uur af voordat je weer een "slok"(wat al gauw enkele cl is i.p.v. ml...duh) neemt! Thuis in gezelschap is er veel meer geschikt voor GHB. Als feestdrug kun je beter MDMA nemen, daar kan je gewoon redelijk wat bij drinken en geeft meer euforie volgens mij. Ook weer met mate, natuurlijk. 6 is echt niet beter dan 1 a 2 over een hele avond. En over de smaak: Laat je daar niets over wijs maken, dit kan varieren. Je drankje altijd in de gaten houden!!!"