Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan ik in plaats van melk met wiet erin te koken ook gewoon melk koken en vervolgens de wiet erbij doen (als het al gekookt is) en er doorheen roeren? (zoals bij cacao poeder, nesquick en dergelijken)"
"Dank, Pep, maar het gebeuren met de chocolademelk bedekt de geur echt goed? En kan dit ook met wiet i.p.v hasj omdat wiet nogal sterk ruikt?"
"Bedankt, belooft een goede space te worden"