Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over wietmelk.

Vraagje over wietmelk.

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jrnattyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het mogelijk om wietmelk in de oven te maken in plaats van in een pan? Dit lijkt me makkelijker omdat je dan gewoon de temperatuur kunt kiezen en zeker bent dat het niet te warm zal worden en de thc zal verdampen.
P
PizzapizzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan ik in plaats van melk met wiet erin te koken ook gewoon melk koken en vervolgens de wiet erbij doen (als het al gekookt is) en er doorheen roeren? (zoals bij cacao poeder, nesquick en dergelijken)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
De THC moet toch echt eventjes de tijd krijgen om aan de in melk aanwezige vetten te hechten.

Waarom zou je het op die manier willen doen? Als je die melk toch aan het koken bent? ( niet echt koken trouwens, altijd onder de 100 graden houden ivm smaak en evt. verdamping van de THC).

Maar nee het zal niet erg goed gaan lukken.
Als je bang bent dat je ouders binnen komen wanneer je die melk staat te maken heb ik nog wel een tip voor je:

Gebruik chocomelk en hasj, houd de hasj gewoon heel de tijd in je zak en zet de chocomelk op het vuur.

Als de chocomelk goed warm is verkruimel je snel je hasj er door ( moet wel echt ff goed verkruimelen) daarna roer je 2 keer en je ziet of ruikt niks meer. Daarna kun je ff goed door blijven roeren, desnoods met je moeder meekijkend over je schouder.
P
PizzapizzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank, Pep, maar het gebeuren met de chocolademelk bedekt de geur echt goed? En kan dit ook met wiet i.p.v hasj omdat wiet nogal sterk ruikt?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pizzapizza zei:
Dank, Pep, maar het gebeuren met de chocolademelk bedekt de geur echt goed? En kan dit ook met wiet i.p.v hasj omdat wiet nogal sterk ruikt?
Klik om te vergroten...

Nee, als je het incognito wilt doen moet je echt hasj icm. chocomelk gebruiken.
Wiet, zoals je zelf al zegt, ruikt erg sterk en dat zie je goed aan de melk.

Ook moet je daarna de melk nog gaan filteren, aangezien het niet erg lekker is stukjes wiet te consumeren. De hasj lost volledig op.
P
PizzapizzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt, belooft een goede space te worden :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=24244&p=1098107#p1098107

Daar staat je antwoord jrnatty.
Je vraag word heus wel beantwoord, 1 keer stellen is voldoende :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."