Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"HoiHoi Iedereen, Ik heb ook een vraag met betrekking tot liefde en drugs. Ik heb de andere forumvragen ook al gelezen maar toch wil ik meer duidelijkheid hebben. Een vriend van een goede vriend van mij die kijkt normaal gesproken niet naar mij om. In het weekend als hij teveel heeft gedronken en/of meth kristallen heeft gebruikt dan is hij als het ware niet van mij af te slaan. Nu weet ik wel dat als je drugs gebruikt je diepste gevoelens naar buiten komen. Nou zou ik graag willen weten of deze gevoelens die hij heeft oprecht naar mij toe zijn. Heeft deze persoon gevoelens voor mij die er alleen uit komen als hij wat teveel gedronken en/of gebruikt heeft? Of is hij op die manier dan naar alle meiden toe? iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt. Gr. Pantertje"
"@ ExceptionalInsight: en al iets in je glazen bol gezien?? Paar goede vriendinnen van mij zijn ook van mening dat hij wellicht verliefd op me is, maar die weten niet dat hij drugs gebruikt. 1 goede vriendin weet ook dat hij drugs gebruikt en die denkt ook dat hij " zijn behoefte" kwijt wilt bij mij en dat het verder niet om een relatie te doen is. In onze vriendengroep zitten ook meiden maar daar heeft hij geen oog naar. In die andere groep waarmee hij omgaat zitten meer zijn "type meiden". Hoe hij daar naar reageer weet ik natuurlijk niet. Moet ik gewoon blijven reageren alsof er niks aan de hand is? (tenzij ik meer wil natuurlijk)"
"vode zei: Was er nog twee vergeten: De grot in dat zwembad in den bosch, groot cool zwembad met leuke glijbanen enzo. Tussen twee windschermen 's ochtends op lowlands met iemand die zich badjasman noemde. Klik om te vergroten... Die "badjasman" dat was toch geen gast met blond haar, beetje krullig, zo'n 1,85 meter lang?????? WC Duinen Auto"
"Als die nuchter is, dan krijg ik hier en daar ook softe aanwijzingen... Maar merendeels negeert hij mij. Zijn beste vriend vindt mij ook niet "leuk". Drugs heeft op iedereen een andere invloed, maar merendeels komt het wel overeen. Ik zal wel beetje letten op de signalen. Als die "heen" is praat die veel meer, mooi om hem eens uit te horen. Gr."
"Riel zei: vraag het hem gewoon als hij nuchter is? Klik om te vergroten... Nou... probeerde er beetje voorzichtig naar toe te werken.... Weet nog niks... Hij zei dat ik me niet zo druk moest maken om wat een ander van mij denkt of voelt GVD wat is dat voor antwoord?? Maar wachten zeker tot ik hem weer tegen kom bij het uitgaan en als hij onder invloed is dan nog maar eens vragen,... Dan lult die tenminste wel de oren van mijn hoofd... Gr."