Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, Dit weekend is het weer zover, xtc time op een festival Ik heb altijd zo een stress/naar gevoel in mijn maag dagen voor ik weet dat ik ga gebruiken. De dag zelf is dit heel fel. Meestal drink ik een paar biertjes op het terrein en begin ik en heb het altijd zo naar mijn zin. Iemand die dit gevoel herkent? Soms is het wel echt vervelend en hoe kan dit?"
"Hallo, Binnenkort ga ik naar een festival en ben ik van plan om 3g phenibut te nemen in combinatie met 4 biertjes en caffeine. Ik heb deze combo al vaker gedaan en heb me altijd heel goed geamuzeerd zonder wappie te zijn tussen de mdma tijden door. Nu ga ik naar tomorrowland op vrijdag & zaterdag. Zaterdag wou ik MDMA doen en vrijdag dan phenibut, 4 biertjes en caffeine zodat ik zaterdag fris ben voor een hele dag feesten. Alleen neem al jaren af en toe xanax 1x in het weekend om goed te slapen omwille van slaap issues als ik iets belangrijk te doen heb dag erna. Zou ik phenibut, 4 biertjes & een xanax kunnen combineren?"
"Geneesmiddel zei: Dat is een gevaarlijke combinatie en echt af te raden. Phenibut werkt net als GHB op de GABA-B receptoren en dat gaat heel slecht samen met stoffen die op je GABA-A receptoren werken. Vervelende bijwerkingen zijn je slap en ziek voelen of overgeven. De grootste risicos zijn vertraagde hartslag en ademhaling, of overgeven in je slaap. Wat het in jouw geval tricky maakt is dat phenibut heel lang doorwerkt, dus dat het waarschijnlijk echt een combinatie wordt ipv het een na het ander. Daarnaast is 3g phenibut een hoge dosis. Voor mij zou 3g phenibut (niet gecombineerd met een stimulant) overigens ook teveel zijn op een festival en met een paar biertjes zou ik dan waarschijnlijk willen slapen. Heb je een tolerantie voor GHB of phenibut of gebruik je deze, of een van deze, stoffen maar zelden? Klik om te vergroten... Oh oke ja ik dacht misschien al dat het teveel van het goede ging zijn. Nee totaal geen tolerantie ervoor. Nooit ghb gedaan en phenibut misschien rond de 6 keer per jaar. Met 3g, heel wat caffeine en 4 biertjes heb ik altijd een geweldige avond!"
"Ik ga het bier gewoon laten s middags 3g phenibut doen en thuis s nachts 1,25 mg bromazolam. Niemand ervaring met phenibut en later een benzo?"
"Hallo. Ik ben 24 jaar oud en ik gebruik nu ongeveer al 2 jaar xtc, altijd gekocht en gebruikt in pilvorm. Ik heb een paar vragen, waar ik toch al een tijdje mee rondloop Een paar maanden geleden was ik naar een festival geweest, waar ik een paar leuke vrienden heb gemaakt. Sinds ik hun ken ben ik bekend geraakt met de kristalletjes . Ik heb sindsdien 3 avonden gedipt en ik vond het wel geweldig allemaal en het voelde ook als mdma maar toch niet hetzelfde als ik van pillen heb. Ik weet dat dit raar klinkt, ik weet ook dat in beide mdma zit maar het ziet er naar uit dat ik mijn kristalletjes terug ga inruilen voor pilletjes. Ik had op een festival dat duurde van 12-12uur in totaal 1 gram gedipt en ik was natuurlijk wel heel kwijt maar wat ik dan raar vind, twee maanden later had ik 1.5 pil afgegooid en ik was even waussie als toen ik 1gram gedipt had. Ik vind het toch een hele andere ervaring, met pillen krijg ik meer de energie en dingen zoals je gsm niet meer kunnen lezen terwijl met kristallen ik me meer vaag voel. Ook als ik uitga volstaan 2 pillen van +- 200mg voor totall loss te zijn, met kristallen had ik 1gram nodig en ik kon nog bijnemen?? Iemand hier een antwoord op?"
"Hmm ja had ik eigenlijk nog niet aangedacht aan puurheid komt dat vaak voor zo lage kwaliteit, ookal word het van een blok gehamerd? en jazeker hou me altijd aan de drie maanden regel al is het nu met de festivals wel 2 keer in 1 maand geweest. Neem ook altijd een hele week erna 5HTp."