Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoor pillen spierpijn rug en buik MAGNESIUM helpt?? tips?

Door pillen spierpijn rug en buik MAGNESIUM helpt?? tips?

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PillengebruikerLid
01-01-2024, 00:00
Hallo,

Ik heb als ik pillen gebruik altijd hele erge last van mijn spieren in mijn buik, rug en schouders. Tijdens het gebruik zijn die spieren allemaal heel erg aangespannen en kan ze niet ontspannen. Als het uit begint te werken krijg ik dus last van enorme spierpijn.
Gek genoeg niet last van me kaken of spierpijn.

Nu heb ik dus gelezen over magnesium dat dit helpt tegen spierpijn.
Iemand ervaring mee?
Ook iemand ervaring met magnesium(citraat) snuiven in verband met spierpijn die dan direct minder word?
Ook ben ik met pillen op in het begin een beetje onrustig en als het goed is heeft magnesium een ook een kalmerend effect op de hersenen.

Ik wil met name af van die verschrikkelijke spierpijn!
Iemand andere suggesties?
M
MoestuinierLid
Re: Door pillen spierpijn rug en buik MAGNESIUM helpt?? tips

Magnesium 400 is via het kruidvat te verkrijgen, bevat ook vitamine b6 en 100mg L-tryptofaan, Ik heb het nog nooit gebruikt tijdens xtc gebruik. Wel 1 dag na gebruik. Het ontspant de spieren en zorgt voor een sneller herstel. Ikzou het es proberen als je snoepje is uitgewerkt. Als je te regelmatig snoept kan je wel last krijgen van pijn on rug en ledematen te wijten aan het serotoninetekort.
U
UhNeeLid
Re: Door pillen spierpijn rug en buik MAGNESIUM helpt?? tips

Volgens mij helpt het snuiven sowieso niet meteen, als ik het goed heb moet je een week of 1,5 van te voren beginnen om de magnesium te slikken. Lees er wel positieve verhalen over, verder zelf geen ervaring mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."