#1
Hallo,
Ik heb als ik pillen gebruik altijd hele erge last van mijn spieren in mijn buik, rug en schouders. Tijdens het gebruik zijn die spieren allemaal heel erg aangespannen en kan ze niet ontspannen. Als het uit begint te werken krijg ik dus last van enorme spierpijn.
Gek genoeg niet last van me kaken of spierpijn.
Nu heb ik dus gelezen over magnesium dat dit helpt tegen spierpijn.
Iemand ervaring mee?
Ook iemand ervaring met magnesium(citraat) snuiven in verband met spierpijn die dan direct minder word?
Ook ben ik met pillen op in het begin een beetje onrustig en als het goed is heeft magnesium een ook een kalmerend effect op de hersenen.
Ik wil met name af van die verschrikkelijke spierpijn!
Iemand andere suggesties?
Ik heb als ik pillen gebruik altijd hele erge last van mijn spieren in mijn buik, rug en schouders. Tijdens het gebruik zijn die spieren allemaal heel erg aangespannen en kan ze niet ontspannen. Als het uit begint te werken krijg ik dus last van enorme spierpijn.
Gek genoeg niet last van me kaken of spierpijn.
Nu heb ik dus gelezen over magnesium dat dit helpt tegen spierpijn.
Iemand ervaring mee?
Ook iemand ervaring met magnesium(citraat) snuiven in verband met spierpijn die dan direct minder word?
Ook ben ik met pillen op in het begin een beetje onrustig en als het goed is heeft magnesium een ook een kalmerend effect op de hersenen.
Ik wil met name af van die verschrikkelijke spierpijn!
Iemand andere suggesties?