Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb rond 17.00 1.5 gr ingenomen maar heb het redelijk zwaar.. Voel me erg down en heb een vreselijk kut gevoel in mn buik en rusteloze benen. Neigt naar een paniekaanval toe.. Zoveel spijt dat ik het zo ver heb laten komen.. maarja spijt komt altijd later hè. Ik hoop dat het niet erger wordt.."
"Heey! Sinds kerstavond ben ik blijven hangen in ghb gebruik. Om de paar uur 3 ml. Vannacht heb ik geprobeerd om niet te nemen maar kan dan totaal niet slapen, heel onrustig, paniekerig, koude handen en licht versnelde hartslag dus vanochtend toch weer wat genomen. Dat was ongeveer rond 11.00 en ervaar nu weer diezelfde klachten. Is het gevaarlijk om in 1 x te stoppen? Ik heb eventueel phenibut in huis, al weet ik dat dat ook niet ideaal is. Als ik nu phenibut zou nemen, zou ik me dan wat beter voelen en hoeveel zou ik dan moeten nemen? Thanks alvast.."
"Zit al 2 weken in de 24/7 cyclus. Gebruik al langer g maar niet zoals afgelopen paar weken.."
"Jaaa en heel erg paniek. Echt een hel. Kan dat ongeveer na 1 uur nadat ik een dosis ghb heb ingenomen? Heb nu net weer g genomen omdat die paniek echt verschrikkelijk is. En ja je hebt helemaal gelijk!! Moet er echt mee stoppen. Wil er echt mee stoppen"
"Jaaa dat heb ik inderdaad gelezen alleen mn g is nu op dus ik zal wel moeten.. Neem het liever voor het slapen gaan maargoed. Is even niet anders. Thanks voor je advies!! En je snelle antwoorden 😁"
"Heey mensen, Ik ben al langere tijd ghb en phenibut aan het gebruiken. Ik ben niet lichamelijk verslaafd want er zijn ook dagen bij dat ik niet gebruik maximaal 4 a 5 dagen als ik echt doorzet.. Wel elke keer op het randje gezeten van lichamelijke verslaving maar kon me door de paniekaanvallen en ellende heen slaan. (Dankzij mensen hier op dit forum ontzettend goed geadviseerd en geholpen🙏❤) De reden dat ik toch weer terug val in gebruik is dat de depressie die er aan vast zit echt ongelooflijk de overhand neemt waardoor ik toch weer aan het gebruik toe geef. Ik kan nergens meer van genieten, kan amper m'n bed uit komen en heb momenteel suïcidale gedachtes. Ik weet dat het doorzetten is maar ben zo geschrokken van mezelf dat ik geregeld geen uitweg meer zie dan de dood. Ik wil helemaal niet dood alleen het uitzichtloze, wanhopige gevoel is bij mij zo extreem en neemt soms de totale overhand waardoor ik de controle over mezelf verlies. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vroeg me af of mensen dit herkennen en zoja, hoe ga je met zoiets om en hoe lang duurt het ongeveer voordat je weer jezelf voelt? Het voelt voor mij alsof ik afscheid heb genomen van m'n oude ik en het voelt echt heel apart. Ik snap uiteraard ook dat jullie geen directe oplossingen kunnen bieden of een concreet antwoord hebben en dat verwacht ik ook niet maar voel me soms erg radeloos. Ik ben van nature een opgewekt persoon met een redelijke dosis humor maar dat verdwijnt beetje bij beetje. Ik sta op een wachtlijst voor hulp, het duurt alleen lang dus wilde hier even mijn verhaal kwijt. Thanks voor het lezen en alvast een fijne avond!!"
"Geneesmiddel zei: Heehee het klinkt alsof je echt door een lastige klote periode gaat en ik herken wel dingen die je zegt. Als je in dit patroon blijft hangen, in bed liggen, 4-5 dagen per week gebruiken zul je mentaal ook in hetzelfde patroon blijven hangen. Ondanks dat het heel lastig is zul je het moeten proberen te doorbreken en je dagen anders in te delen. Super lastig maar het gebruik helpt er ook niet bij Hopelijk lukt het om iets van afleiding te vinden, bijv dagelijks sporten, ergens heen te gaan of iets anders doen dat je leuk vindt dan is de kans groot dat je het nare patroon een beetje kan doorbreken. Depressie en angst shit zijn een bitch, goodluck <3 Klik om te vergroten... Het is inderdaad echt een klote periode! Ik heb een hondje dus ik moet wel echt naar buiten. Dat houdt me echt letterlijk op de been😊 Dankjewel voor je reactie en je adviezen. <3"
"Kilijana zei: ik heb een ander middel maar ik herken je depressie, ik ben 33 en sinds groep 5 depressief, toen ik rond mijn 18e ermee in aanraking kwam leek t wel mijn geneesmiddel te zijn tot na langdurig gebruik begon het nadelige effecten te geven. ik ben meerdere malen gestopt mijn langste periode is 34 dagen, de 1e 2 weken zijn voor mij het ergst en is de depressie ook het ergst en overheersend, alles is dan donker heb nergens zin in alles is negatief en wil alleen maar in mijn bed blijven liggen, maar zodra de 1e 2 weken voorbij zijn is de depressie er zeker nog wel maar een stuk minder heftig, gebruik maakt mij depressiever dan nuchter zijn, het is geen gemakkelijke weg dit is ook weer mijn zoveelste stoppoging en zit nu vandaag precies op 2 weken. zoals net zij de depressie is er nog steeds maar is wel minder heftig.. elke keer dat je gebruikt versterkt je je depressie heb iets met je dopamine huishouding te maken geloof ik, Klik om te vergroten... Dankjewel voor je reactie en knap van je dat je nu al 2 weken gestopt bent!!! Sterk van je. Het is inderdaad echt niet makkelijk maar we komen er wel! 😘"
"Heey! Al jaren forums mee aan het lezen maar nooit gedacht zelf ooit een onderwerp te plaatsen maar ik tast een beetje in het duister en ik heb even wat sturing/advies nodig, ik hoop dat iemand me dat kan en wilt geven. 🙃 Ik heb in het verleden redelijk wat geëxperimenteerd met verschillende drugssoorten en heb helaas op een harde manier moeten ervaren dat ik voor bepaalde drugs soorten een enorme zwak heb. Denk aan ghb/phenibut/benzo's. Hoogstwaarschijnlijk door mijn psychische achtergrond met angststoornissen... maar daar komt mijn volgende punt.. Ik ben mezelf de afgelopen 3 weken totaal verloren in het gebruik van Phenibut. Ik merkte al dat het moeilijk voor mij was om er mee te stoppen en het aan de kant te zetten toen ik lichamelijk nog niet afhankelijk was maar gezien de klachten van mijn psychische problemen zo de overhand namen door het abrupt beëindigen van de therapiesessies waarin ik midden in zat voelde het te sterk om niet te gebruiken. Om even een beeld te geven hoe veel ik nu gebruik.. ik zit nu ongeveer op de 4 a 5 gram in 24 uur en ik wil uiteraard naar 0. Ik ben al een redelijke chaoot van mezelf maar ik heb voor mezelf nu een schema gemaakt met tijdstippen waarop ik m'n dosis ga nemen, ik weet alleen niet zo goed hoe snel ik kan afbouwen, is ook wel persoonlijk denk ik maar kan ik er bijvoorbeeld per dag 100 mg van af halen? En is het gebruik van Baclofen in deze verstandig om te nemen? Zoja kan ik dan in 1 keer stoppen met Phenibut en het vervangen door Baclofen of denk ik nu te makkelijk? En kan ik überhaupt Phenibut wel combineren met Baclofen? Zoals je merkt zijn er veel vragen en angst voor erge ontwenning vandaar dat ik hier om hulp vraag. Ik verwacht overigens geen gouden antwoord ofzo hoor, elke tip is welkom! Ik ben gemotiveerd om er mee te stoppen en ik weet dat het me kan gaan lukken ondanks dat dit vrij hardnekkige verslaving is en nu "nog maar" 3 weken gebruik ik heb alleen even een ervaringsdeskundige nodig hoe ik dit snel maar veilig weer naar 0 kan krijgen.. Alvast bedankt mensen!"
"Bedankt voor je reactie! Het is inderdaad mijn valkuil om alles in 1 keer te willen doen! Vreselijke eigenschap maar goed, je leert er mee leven🤷♀️. Fijn dat het voor jou wel een positieve ervaring heeft gegeven en super knap dat je bent afgekickt van GHB! Chapeau!! Hoe lang heb je GHB gebruikt als ik vragen mag? Ook een hardnekkige verslaving he. Ik hou me aan mijn schema en zal ongetwijfeld wel voelen of het te snel gaat ja of nee. Wil zo snel mogelijk weer mezelf worden! Keep u updated!"