Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Nica1989, Ik zie dat je nog geen reactie hebt gehad op je bericht, maar ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen. Mijn vriend is nu ook sinds een maand afgekickt van wiet, heeft daarvoor in een kliniek gezeten. Het is nu heel moeilijk, veel emoties en spanningen. Hoe ben jij daarmee omgegaan en hoe gaat het nu met jullie relatie? Ik hoop wat van je te horen. Groetjes"