Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriend zit in rehab.

Vriend zit in rehab.

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
N
Nica1989Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Een tijdje geleden had ik een topic geplaatst over mijn vriend dat verslaafd is aan wiet. Sinds 2 januari zit hij in rehab en concentreert hij zich volledig op het afkicken. Ik ben trots op hem dat hij zo vastberaden is om weer clean te worden en dit keer te blijven. We hebben nu al een maand bijna geen contact gehad en ik mis hem vreselijk. Het is voor mij ook niet makkelijk geweest. Ik heb hem zo goed mogelijk proberen te steunen al die tijd maar hij wilde dat gewoon niet. Onze relatie staat nu op een laag pitje zodat hij zich nu volledig op zichzelf kan richten en ik merk dat ik het er steeds "moeilijker" mee krijg. Ik bedoel daarmee; eerst kon ik hem in de gaten houden maar dat is nu niet mogelijk en ik kan hem voor mijn gevoel niet loslaten...tja liefde he. Zijn hier partners van verslaafden die me tips kunnen geven? Ik stuur hem ongeveer 1 keer in de week een app met de vraag hoe het gaat maar ik mag heel blij zijn als ik überhaupt wat terug krijg.
P
PickleRickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Nica1989,

Ik zie dat je nog geen reactie hebt gehad op je bericht, maar ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen. Mijn vriend is nu ook sinds een maand afgekickt van wiet, heeft daarvoor in een kliniek gezeten. Het is nu heel moeilijk, veel emoties en spanningen. Hoe ben jij daarmee omgegaan en hoe gaat het nu met jullie relatie?
Ik hoop wat van je te horen.

Groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."