#1
Een tijdje geleden had ik een topic geplaatst over mijn vriend dat verslaafd is aan wiet. Sinds 2 januari zit hij in rehab en concentreert hij zich volledig op het afkicken. Ik ben trots op hem dat hij zo vastberaden is om weer clean te worden en dit keer te blijven. We hebben nu al een maand bijna geen contact gehad en ik mis hem vreselijk. Het is voor mij ook niet makkelijk geweest. Ik heb hem zo goed mogelijk proberen te steunen al die tijd maar hij wilde dat gewoon niet. Onze relatie staat nu op een laag pitje zodat hij zich nu volledig op zichzelf kan richten en ik merk dat ik het er steeds "moeilijker" mee krijg. Ik bedoel daarmee; eerst kon ik hem in de gaten houden maar dat is nu niet mogelijk en ik kan hem voor mijn gevoel niet loslaten...tja liefde he. Zijn hier partners van verslaafden die me tips kunnen geven? Ik stuur hem ongeveer 1 keer in de week een app met de vraag hoe het gaat maar ik mag heel blij zijn als ik überhaupt wat terug krijg.