Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"daarom krijg ik mijn liquid uit californie en vul ik zelf"
"haha, wel grappig dit te lezen. Het hoeft echt niet zo duur te zijn. als je al een batterij hebt koop je gewoon de cartridge voor 70 euro. doe je 2 a 3 weken mee. als je normaal rookt en niet met je hele vriendenkring erbij haha. Ik heb er zelfs een batch rapport bij gekregen van Nova Research (83% THC). ja dat merk je wel"