Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: Misschien een domme vraag maar wat is edgen...? Klik om te vergroten... Stoppen als je bijna klaarkomt 😅"
"Blauweaap zei: Hoe oud ben je ? Misschien niet slim om je hoofd onder invloed op een drugsforum te zetten. Of überhaupt op een forum. Ik zou het eraf halen als ik jou was Klik om te vergroten... Hehe de dingen die je doet als je onder invloed bent"
"Gympie zei: kzou er zeker niet bij blowen de eerste keer.. maakt voor een hele andere en heftigere ervaring ( bij mij ) Klik om te vergroten... Eens, eerst rustig kennismaken met de drug zonder te combineren"
"Legio Patria Nostra zei: Van 3 meo heb ik nooit euforisch effect gehad. Wel zeer diepgaande zelfstudie. Plus zelf beoordeling. Klik om te vergroten... En wat was het oordeel?"