Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Meer dan 1/10 kalk haalt niets uit, Het doet enkel meer pijn in je neus omdat de ph-waarde dan erg basisch wordt. Ik heb ook yopo gesnoven twee weken terug, maar omdat ik er een kwartier over heb gedaan om al het poeder in men neus te krijgen was de ervaring minder heftig, maar wel zeer intens op gevoelsvlak. Ik zat namelijk in de zon met men ogen dicht (dit was nadat ik gekotst had) en hoewel ik niet echt veel zag, "voelde" ik wel heel veel mooi beelden zoals een prachtige woestijn die door mijn gedachte golfde en een mooi landschap van de provence... Zeker voor herhaling vatbaar! Volgende keer probeer ik alles binnen de minuut op te snuiven, want ik dacht dat alles buiten de minuut geen effect meer heeft,klopt dit? Groet Brecht"