Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand ooit deze XTC pillen gezien? Ik heb het internet afgezocht maar kan er niks over vinden. Zelfs de geen enkele druk in een andere kleur. Hij is licht blauw van kleur en stevig van binding (dus niet zo poreus en kwetsbaar). De bovenzijde is moeilijk te herkennen. Het lijkt een soort haai/vis het stekels en wat vinnen, in cartoon-stijl (dit is volledig eigen interpretatie ). De achterzijde heeft een horizontale breeklijn. Boven de breeklijn staat een onleesbaar woord. Onder de breeklijn staat 250 mg. Natuurlijk weet ik ook dat dit totaal niet te associëren is met eventuele werkbare stof wat hierin zou zitten. Ik wilde ze laten testen, maar helaas is dit te kortdag. Ook omdat ik het een bijzonder pil vond en ik er zelf ook NIKS over kon vinden, heb ik besloten deze pil niet te doen op dit feestje. Ook al andere geregeld die een paar vrienden dit weekend al zelf hebben getest. Dat viel allemaal top. Toch ben ik zelf wel benieuwd of iemand mij wat kan vertellen over deze pil. Verwacht niet dat er MDMA in zit. Alle expertise en tips zijn welkom! alvast velen dank aan jullie allen. Greetings Hardkoreaan"