Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, ik kon het echt niet terug vinden in het forum, daarom stel ik toch de vraag. ik ga over een tijdje naar een festival, hierbij wil ik (waarschijnlijk xtc) gebruiken. Maar de mensen met wie ik ga zijn absoluut geen gebruikers. Ik vraag me af of mensen hier ervaring mee hebben en tips hebben. ik weet niet of zij echt anti-drugs zijn, maar ik weet wel dat ze niet gebruiken. Tips zijn welkom!"
"Het is zeker niet mijn eerste keer XTC, ook niet eerste keer "alleen" gebruik. Het is vooral dat ik het spannend vind om te vragen of ze dr problemen mee hebben. Mensen beschrijven mij gelukkig als gezellig en leuk als ik heb gebruikt (ook als ander nuchter was). Dus qua hoe ik ben maak ik me geen zorgen. Ik weet dat ze het zal merken 😅"
"Denk dat ik gewoon met de deur in huis ga vallen met dat ik het ga doen en dan wel vraag of er bezwaren zijn. het is 1 goede vriendin en een aantal vriendinnen van haar die ik mag maar niet zo heel goed ken. De vriendin weet dat ik overal wel een grens op zoeker in ben geweest maar weet überhaupt niet van mijn gebruik. Denk dat ze zich meteen zorgen maakt om verslaving en dergelijk (niet aan de orde, echt gelegenheidsgebruiker maar kan ook zeker leuk uit gaan zonder ). Zij is wel de nettere van ons zeg maar. ze beseft gelukkig wel dat ze er niet veel over te zeggen heeft..."
"hoe bedoel je? het gaat er niet perse om of het wel of niet een goed moment is in mijn vraag"