Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls enige gebruiken op een festival

Als enige gebruiken op een festival

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pheebee zei:
hoe bedoel je?
het gaat er niet perse om of het wel of niet een goed moment is in mijn vraag
Klik om te vergroten...
Mijns inziens is dit geen goed moment. Als je je om deze zaken al druk moet maken vooraf kan dat je hele ervaring verpesten. Zoek gewoon een feestje op waar je met vrienden heen gaat die wel gebruiken, of er iig ervaring mee hebben.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien heeft ze wel alleen vrienden die niet gebruiken. De meeste van mijn vriendinnen gebruiken ook niet, en snappen het ook niet helemaal. En drinken wel gretig alcohol overigens.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Misschien heeft ze wel alleen vrienden die niet gebruiken. De meeste van mijn vriendinnen gebruiken ook niet, en snappen het ook niet helemaal. En drinken wel gretig alcohol overigens.
Klik om te vergroten...
Hoog tijd voor een bredere vriendenkring!
P
PheebeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi allemaal,

ik kon het echt niet terug vinden in het forum, daarom stel ik toch de vraag.

ik ga over een tijdje naar een festival, hierbij wil ik (waarschijnlijk xtc) gebruiken. Maar de mensen met wie ik ga zijn absoluut geen gebruikers. Ik vraag me af of mensen hier ervaring mee hebben en tips hebben.
ik weet niet of zij echt anti-drugs zijn, maar ik weet wel dat ze niet gebruiken.
Tips zijn welkom!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi, welkom op het forum!

Is dit je eerste keer xtc?

Ik denk dat je het beste iemand kan zoeken om de ervaring mee te delen. Je zal denk ik wel de behoefte hebben om je gevoel te delen, xtc is een hele sociale drug.
Ik heb een keer op een feestje gebruikt waar weinig mensen xtc op hadden. Ik deed het wel met iemand samen. Maar ik vond dat toch niet zo fijn. Had het gevoel dat ik me steeds moest inhouden.

Als je het gaat doen, zou ik het wel van tevoren tegen de anderen zeggen. Want ze gaan het vast aan je merken.

Maar mss kom je op het festival wel andere leuke mensen tegen die ook xtc gehad hebben, waarmee je op hetzelfde level zit! Een van de leukste dingen aan xtc vind ik mooie gesprekken hebben met nieuwe mensen die ook mdma op hebben!
P
PheebeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is zeker niet mijn eerste keer XTC, ook niet eerste keer "alleen" gebruik.
Het is vooral dat ik het spannend vind om te vragen of ze dr problemen mee hebben. Mensen beschrijven mij gelukkig als gezellig en leuk als ik heb gebruikt (ook als ander nuchter was). Dus qua hoe ik ben maak ik me geen zorgen. Ik weet dat ze het zal merken 😅
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zijn het goede vrienden? Heb je al in gedachten hoe je het gaat vertellen?
P
PheebeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk dat ik gewoon met de deur in huis ga vallen met dat ik het ga doen en dan wel vraag of er bezwaren zijn.
het is 1 goede vriendin en een aantal vriendinnen van haar die ik mag maar niet zo heel goed ken. De vriendin weet dat ik overal wel een grens op zoeker in ben geweest maar weet überhaupt niet van mijn gebruik. Denk dat ze zich meteen zorgen maakt om verslaving en dergelijk (niet aan de orde, echt gelegenheidsgebruiker maar kan ook zeker leuk uit gaan zonder :wink: ). Zij is wel de nettere van ons zeg maar.
ze beseft gelukkig wel dat ze er niet veel over te zeggen heeft...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zijn er geen betere momenten om xtc te doen?
P
PheebeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoe bedoel je?
het gaat er niet perse om of het wel of niet een goed moment is in mijn vraag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."