Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Die witte speakers heb ik overlaatst op festivalterrein in handen gekregen, moet zeggen zijn de beste die ik in jare heb gehad, spijtig dat ik ze niet meer kan krijgen. ware ze een mooie ervaring!"