Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij gebruiken een paar keer per jaar xtc voor een lekker intieme moment, en soms een beetje ghb een andere keer. Wij zijn 2 mannen en hebben dan lekker sex. Het valt me op dat met ghb we beiden hard blijven maar met xtc helaas niet. Zelfs kamagra of cenforce 200mg zijn geen wondermiddel dan! Persoonlijk vind ik ghb niet zo heel leuk en gebruik het haast niet. XTC is lekker maar dan is het maar een slappe toestand. Is er een alternatief XTC dat ongeveer datzelfde gevoel heeft maar dat de jongens hard blijven. Ik heb al een keer ABP6 geprobeerd maar is wel erg veel en ook daar een slappe jongen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips"
"troksky zei: je gebruikt te veel xtc ! 80 mg is een dosis en ik heb nog steeds een stijve Klik om te vergroten... Thanks dat zou misschien kunnen. We nemen meestal een halve maar ik heb het idee dat het nogal sterk is! Kan ik misschien beter een kwartje nemen en daarna nog een kwartje na 2 uur ?"
"troksky zei: testen.... nu hou je ook aan de 3 maanden regel anders ben je de Magic kwijt Klik om te vergroten... Ja doen maar een paar keer per jaar xtc"
"troksky zei: Paddenstoelen is trouwens ook een leuke ervaring om seks te hebben Klik om te vergroten... Nog nooit gedaan, hoe heten die paddestoelen dan ? Ik ben er totaal niet mee bekend. Zou niet eens weten waar ik dat moet kopen"
"We hebben een beetje ervaring met voornamelijk xtc en ghb en dan alleen in een thuissetting. Vanavond willen mijn vriend en ik voor de eerste keer gaan trippen met 4 ho-mipt (20mg). Kijken hoe het gaat en over de piek heen wat ghb bijnemen (2,5 ml) omdat we daar beide lekker op gaan. Mijn vraag is of dit kan en ook de trip verlengd? Of moeten we eerst ghb nemen en daarna 4ho mipt?"
"Hi DF leden, ik gebruik een paar keer per jaar wat ghb of xtc. Ik heb sinds kort ook 2cb gekocht en pas een keer een half pilletje gebruikt met nauwelijks effect. as weekend ben ik vrij en wil ik een chille geile nacht met mezelf ðĪŠ. Ik zat te denken aan eerst 2.5 ml G op hoogtepunt een xtc-pil voor de live effect en daarna een 2cb (16mg). Bedoeling is lekker relaxed en geil zijn en hopelijk werkt 2cb dan ook voor leuke kleuren. Naar jullie mening en ervaring is dit een goede volgorde ? Ben 178 en 71 kilo"
"Thx. Ik heb gebruik heel erg in de hand, klein flesje heb ik 3 jaar"
"Ja dat is eigenlijk wel waar. Ik denk dat ik de G maar weglaat anders en alleen een xtc neem, dat werkt langer bij me"
"Thx je laat me weer twijfelen ik ben zeer stabiel, goede baan, goed in mijn vel, fijne relatie bla bla bla. Echter ik ben bijna nooit alleen! Ik dacht om een keer lekker ME time te doen, met niemand rekening te hoeven houden en even lekker chillen ð. Ik heb niet eens de tijd voor Chems ð. Ik wil gewoon een keer lekker relaxed en vooral de juiste combi heel lekker zweven. Misschien wil ik te veel, ik ken zowel xtc als ghb (beide een aantal keer gedaan). Maar ik dacht met 2cb het gevoel te verlengen maar vooral een nieuwe dimensie toe te voegen. Misschien dan alleen xtc-pil en daarna een 2 cb pil? FYI had ooit 3mmc gekocht maar door alle meningen hier heb ik alles weg gegooid, nooit gedaan. Anders doe ik een xtc en op hoogtepunt een beetje ghb en daarna lekker slapen. Daarna waarschijnlijk volgend jaar weer iets van chems, samen met mijn partner!"
"Doe maar een ding, weet nog niet wat maar je hebt gelijk een dingetje is genoeg. Thx"