Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ritalin heeft op iedereen een ander effect. Maar het effect bij mij (geen adhd'er, wel Ritalin gebruikt om te leren) en alle andere studiegenoten die het ook gebruikten duurt ongeveer 4 tot 6 uur. Het eerste uur is de piek. Een soort coke/speedachtig met euforische gevoelens. Je hebt zin om dingen te ondernemen, te praten en bent vrolijk. Na dit uur zul je in één keer merken dat je opeens al die euforische focus in één moment kwijt bent, de Ritalin begint al uit te werken. Hierna zullen de eerder beschreven effecten in pieken terugkomen en met dalen weer verdwijnen. Na het eerste uur komt de piek natuurlijk wat harder terug als na het derde uur. Ik adviseer je om dus niet meteen na het eerste uur weer bij te pakken, zeker aangezien je het gaat gebruiken icm alcohol. Dit spul is namelijk in staat goed met je hart te fucken als je het misbruikt, vrienden van mij hebben er ook wel eens ernstige hoofdpijnen van gekregen op het moment dat het uitwerkt. Ritalin is leuk om te proberen voor de nieuwsgierigheid, maar is zeker geen alternatief voor andere drugs."