#1
Hallo allemaal,
Ik ga vanavond wat biertjes drinken met een klasgenoot. Nou wil het toeval dat hij Ritalin heeft liggen, omdat hij ADD heeft. Ik kreeg het idee om er iets van te nemen en gewoon te chillen en biertjes te drinken. Puur om het een uit te proberen. Ik heb zelf vrij veel ervaring met uppers, maar Ritalin heb ik nog nooit gebruikt, ook niet om te studeren of langere concentratie te hebben etc. Wat zeggen jullie? Leuk om eens te doen, of heeft het echt 0 meerwaarde en kan ik het vanavond beter bij wat biertjes houden?
Oh ja, mocht ik het toch nemen, hebben jullie nog advies/tips wat betreft dosering?
Greetz!!
Ik ga vanavond wat biertjes drinken met een klasgenoot. Nou wil het toeval dat hij Ritalin heeft liggen, omdat hij ADD heeft. Ik kreeg het idee om er iets van te nemen en gewoon te chillen en biertjes te drinken. Puur om het een uit te proberen. Ik heb zelf vrij veel ervaring met uppers, maar Ritalin heb ik nog nooit gebruikt, ook niet om te studeren of langere concentratie te hebben etc. Wat zeggen jullie? Leuk om eens te doen, of heeft het echt 0 meerwaarde en kan ik het vanavond beter bij wat biertjes houden?
Oh ja, mocht ik het toch nemen, hebben jullie nog advies/tips wat betreft dosering?
Greetz!!