Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Een tijd geleden heb ik voor de vierde keer coke gesnoven. Een 'vriend' van me zei toen je moet het in een rietje doen, vervolgens terwijl je snuift het rietje omhoog doen. Toen ik dit deed ging heel mijn neus bloeden, vermoedelijk omdat ik dus het had opengehaald met dat rietje. Echter kan ik ongeveer sindsdien de rechter zijkant van mijn neus helemaal indrukken, je voelt echt dat er een heel stuk kraakbeen weg is, want aan de linkerkant is het gewoon hard aan de zijkant. Heeft iemand hier enige ervaring mee, en komt dit kraakbeen ooit nog terug? Want ik zit er best wel mee namelijk.. Groetjes, Pereboom"
"Hmm oke hoorde het al van meer mensen inderdaad dat het niet kan. Echter denk ik dat ik misschien een grote ader heb geraakt, waardoor het onderste gedeelte van de neusvleugel is afgestorven ofzo door te weinig doorbloeding? Zijn er meer mensen bekend met deze techniek, het rietje omhoog halen terwijl je snuift (Zodat het dieper komt)"
"Verschilt heel erg per persoon. Een vriend van mij moet altijd bijna kotsen als die xtc neemt, en ik heb hier nog nooit last van gehad, hoeveel ik ook neem. Nu ben ik ook een stuk kleiner en lichter dan die vriend, dus daar ligt het in ieder geval niet aan. Ik zou in ieder geval GEEN vet eten nemen, maar neem de avond voordat je gaat feesten een gezonde maaltijd, met vooral groente en andere natuurlijke dingen."
"Aan de reacties te zien neemt de helft hier veeeel te veel xD Maar ik zeg altijd 'ah ik voel me kkkk flex' xD"
"Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum maar ik zit hier met een brandende vraag Ik ben van mezelf nogal een stille jongen die vaak op de achtergrond is, ik durf nooit tegen vrouwen te praten en als ik tegen ze praat kom ik nou niet echt goed over. Echter als ik mdma op heb, ben ik de sociaalste jongen die er is, binnen een praatje van een halfuur zijn de vrouwen zo goed als verliefd op me als ik onder invloed hier van ben. Is dit normaal? Ik vind het echt bizar dat elke keer dat ik mdma gebruik dat ik van een ingetogen jongen naar een super sociale jongen verander. Het lijkt net of ik dan met andere mensen hun gevoel kan spelen, ik weet precies wanneer ik wat kan zeggen, en voel andere veilloos aan, terwijl ik daar normaal gesproken zwaar moeite mee heb. Van pep en sos word ik zwaar moe of vaag, maar van mdma voel ik me gewoon gigantisch goed, en ik denk dat dat ook de reden is dat ik dan zo goed met mensen kan praten, omdat ik ook die uitstraling dan ook heb. De reden dat ik dit vraag is omdat ik afgelopen vrijdag dit weer heb gedaan in een soort tuinfeestje met 300 mensen, en toen bleek dus het bovenstaande weer. Ik ben dan echt overgevoelig voor de gevoelens voor andere mensen. Ik vroeg me af of andere mensen dit ook op deze manier ervaren. Het liefst zou ik elke dag mdma gebruiken, mja dit is helaas niet mogelijk Groetjes, Pereboom"
"Bedankt voor jullie reactie, ik snap niet waarom god het niet heeft gemaakt dat iedereen zich altijd zo voelt, dan zou er nu wereldvrede zijn"
"Ik ben een keer flink depressief geworden na het gebruik van xtc, dit was in een periode dat ik me over het algemeen ook niet zo lekker voelde. Als je je al goed van jezelf voelde dan zal de crash minder zijn, ik merk ook als ik alcohol nuttig tijdens het gebruik van xtc dat het ook minder is. Wat het beste voor mij werkt is om te slapen terwijl ik nog onder invloed ben, de volgende dag wordt ik dan alleen wat brak wakker. Bij mij was de dip altijd wat erger oals ik wist dat het feest zou eindigen en het middel zou uitwerken, dat is gewoon een grote teleurstelling op dat moment omdat je het zo naar je zin had, op dat moment moet je dan gewoon accepteren dat het voorbij is. Dat is mijn mening in ieder geval."
"Beste forummers, Ongeveer 3 maanden geleden heb ik voor het eerst truffels gedaan, terwijl ik die week daarvoor mdma had genomen. Nja alles leuk en aardig, de avond dat ik truffels ging doen had ik 15 gr dolphins delight genomen van freshbox. Ik begon met de helft, en 3 uur later nam ik de andere helft omdat ik het toch wat te mild vond allemaal. Echter sindsdien zie ik van die 'floaters', honderden lichtpuntjes als ik naar de lucht kijk en allemaal afterimages, echt super irritant. Dit probleem heb ik nu al 4 maanden. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit door 1 keer truffels komt, of zal die mdma hier nog een rol in spelen? En gaat dit ooit nog weg? Mvg, Pereboom"
"Nja ik weet wel zeker dat ik het heb, als ik naar strakke blauwe lucht kijk zie ik ontzettend veel ruis, ook als ik naar bijvoorbeeld een wit beeldscherm kijk. Het irritantste vind ik nog die afterimages, als ik naar een object een aantal seconde kijk, en dan naar iets anders zie ik nog zo'n soort van negatief nabeeld ervan, echt irritant. Sinds ik HPPD heb ik kom volgens mensen ook erg afwezig over. Als je er niet echt op let heb je er op zich niet heel veel last van. OVerigens was het eerst echt bijna weg, totdat ik een 3 weken geleden flink had gedronken een avondje, sindsdien is het nog veel erger geworden. Ik blow ongeveer 1x per week, slaap soms wel heel lang, zo'n 9-10 uur per nacht. Ik rook af en toe misschien een pakje per week of minder. Maar HPPD is dus wel echt voor altijd?"
"Hmm oke, ik wist niet dat blowen het zoveel erger kon maken, misschien toch maar is tijd om er helemaal mee te stoppen dan. Hoe kom je eigenlijk aan die informatie?"