Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raver zei: Ik ga vanaf 12 00 weer proberen stabiel te worden. Dat is deze ochtend een beetje op een zijspoor terecht gekomen. 12 00 2ml per 2 uur. Het kutte is dat ik bijna door m'n g heen ben ik dus weer nieuwe moet gaan halen. Optie 1 is , stabiliseren en afbouwen Optie 2 is , stabiliseren deels afbouwen en dan 's avonds seroquel erin. Klik om te vergroten... Altijd blijven communiceren hoe rot je je ook voelt je staat niet alleen !"
"Veel kracht en wijsheid gewenst!"
"Pluk de dag!"
"Free Fest!"
"Gabbertje zei: Kom je ook naar de mini meeting om 15:30 bij de kluisjes? Klik om te vergroten... Op welke dag?"
"MDMAZING zei: zaterdag natuurlijk! Klik om te vergroten... Op zaterdag 7 ja"
"Wordt druk dagje zaterdag!"
"Aha !! lol! Dat zit wel snor!"
"Conjo zei: Haha je vertoont wel obsessief gedrag:-0 zelfs volgen in andere topics? Je blijft er telang in hangen. Elk weldenkend mens zou ze schouder omhoog halen...En veder gaan tot orde van de dag. Ik krijg medelijden met je! Jij bericht op tijden... Dan ik? Heb je geen vrienden? Om leuk dingen te ondernemen? Met dit mooi weer? Je Leeftijd is 40+ (Vast maagd)aller kenmerken vertoont van een speed verslaving? Obsessief gedrag,Lichtelijk agressief... Ze gelijk proberen be halen via profiel foto haha dat jezelf niet inziet hoe laag en triest je bent! Laat me raden? je woont nog bij mama in haar huis op haar zolderkamertje haha en geen vrienden. Nooit vriendin heeft gehad. Triest verhaal van jou kant Klik om te vergroten... Zodra ik je berichten ontcijferd heb met google translate geef ik er antwoord op! En denkt dat deze foto beter is dan die met dat porno snorretje! En door de stand van je telefoon zie je de kale inhammen op je hoofd ook niet! Wel complimenten voor je body ziet er tenminste naturel uit! Ben geen hater spreek je later!"
"Ik wens je alle kracht en wijsheid om hieruit te komen !"