Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toontje11 zei: Beste leden, ik ben de afgelopen 2 maanden verslaafd geraakt aan GhB. Ik was er vorige week mentaal helemaal klaar mee om 24/7 te gebruiken om je maar normaal te kunnen voelen en heb zelf toen gediscplineerd afgebouwd. Ik begin op de eerste dag met de max. Dosis van 3 ml die ik alijd nam, daarna elke 2 u bijgenomen op de minuut af en heb dat elke dag kunnen afschalen naar 0,5 minder. Eergisteren heb ik voor het laatst 1 ml genomen en daarna nergens last van gehad. Ik vroeg me af om het veilig ( verstandig is anders zullen velen wel denken) is om vanavond met uitgaan 2 x 3 ml te nemen en het daarbij te laten? Wat zijn Jullie ervaringen daarmee? P.s ik ben absoluut niet meer van plan het doordeweeks te doen of op momenten dat ik niet uitga, ik ga nu naar max. 2 keer per week en dan max 3x3 ml. Het euforische is te leuk maar dat verdwijnt vanzelf als ik het vaker ga doen dus die les heb ik zeker geleerd. Klik om te vergroten... Je sloot af met " lesson learned" ik vraag het me af Toontje"
"Zelfs als we mekaar niet nodig hebben zijn we er"
"Maar hopelijk dat Toontje het goed maakt en snel weer te zien is op het forum"
"RainbowUnicorn zei: Heel leuk en zeker weer voor herhaling vatbaar! Klik om te vergroten... Goed dat het is bevallen. Niet vergeten rekening te houden met de pauze. Zo hou je het ook leuk!"
"als het keihard regent wanneer je op een feest bent en je gaat helemaal los van het padje af En dan vraagt de dj of je mee komt naar binnen."
"Bas zei: Best wel gay eigenlijk Klik om te vergroten... Ojee zo had ik het nog helemaal niet bekeken eigenlijk! wel geinig maar waar het hart van vol loopt................... @Bas maar even ter verduidelijking als jij een vrouwelijke variant op de term van DJ weet dan hoor ik die graag!"
"Gabbertje zei: Heb er een paar waarvan ik op dat moment zeker veeeeeel sta hard ging. Als je op een feest staat en totaal niet meer weet hoe hakken gaat, en vervolgens in een zielige poging op je bek gaat. Als je denkt dat je onderweg na het feest je drugs bent verloren, en je dat helle pokke end terug loopt zonder boven kleding in -8. En er vervolgens bij het station er achter komt dat de drugs in je broekspijp zit. Klik om te vergroten... Die 2e is herkenbaar alleen niet bij min8 zonder bovenkleding lol"
"als je tussen een zooitje senioren/bejaarden zit, 3 x op rij wint met bingo en je net als als Christiano Ronaldo doet die scoort in de laatste minuut van de CL finale."
"Als je al je tanden kwijtraakt"
"kunnen zekers wat afspreken"