Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen die antwoord heeft gegeven op mn vraag, en de rest natuurlijk ook! Heel erg bedankt voor de reacties! Heb er veel aan gehad! Heb de drugs-info lijn gebeld en het baumanhuis. Als hij naar het baumanhuis zou gaan heeft hij een verwijsbrief nodig van de dokter en ik wist al dat hij dat niet zag zitten om dat te gaan halen! Toen ben ik de drugs info lijn gaan bellen enne die kwamen met de NA, is zoiets als de AA maar dan voor drugs, dus dat zou wel mooi zijn, er bestaat ook een site www.jellinek.nl en daar kun je zelfhulp op krijgen, heb er nog niet goed naar gekekn, maar er is een chatgedeelte met deskundige enzo, je kan ook mailen en er staat nog veel meer dingen op, dus voor degene die willen stoppen ............. neem eens een kijkje! Nog maals bedankt, en ik hou jullie op de hoogte!!! Liefs, Bianca"
"Mijn ex-vriend, iemand die ik al heel mn leven ken, is drugsverslaafd. Hij gebruikt met regelmaat coke, van de acht jaar dat hij gebruikt heeft hij dat vier jaar lang iedere dag gedaan. Ik heb een keer gelezen dat als je zoveel gebruikt dat je daar een gesleten persoonlijlheid van kan krijgen, iets waarvan ik denk dat hij dat heeft. Toen ik hem gister aan de telefoon had zei hij dat hij met me wou praten over iets dat persoonlijk is, en dat het iets is wat verder niemand mag weten. Hij vroeg aan me of ik met hem mee zou willen gaan naar het baumanhuis omdat hij alleen niet durft en omdat hij nu genoeg heeft van drugs en zelf echt wil stoppen. Hij heeft zoals de meesten die drugs gebruiken al vaker gezegt dat hij wil stoppen, maar dit is de eerste keer dat hij echt om hulp vraagt. Ik ga vanavond naar hem toe om hierover met hem te praten. Maar weet niet waar ik goed aan doe, ik ben echt blij dat hij eindelijk om hulp heeft gevraagd, maar had de hoop hij echt zou stoppen al opgegeven na nachten lang wakker gelegen te hebben. (het is niet voor niks nu mn ex-vriend) Ik weet dat ik heel veel geduld moet hebben en weet ook dat hij nog wel eens een terug val zal krijgen. Is het een goede stap van hem om naar het baumanhuis te gaan? Hij ziet er niet verslaafd uit, woond nog thuis en heeft een hele goede baan. Ik ben bang dat als hij mensen ziet die er veel erger aan toe zijn denkt dat zijn probleem wel meevalt. Maar waar kan hij dan naar toe?? Ik weet het niet meer, en wil hem echt graag helpen! Maar dan wel goed! Liefs, Bianca"
"Heb gister een bericht hier achter gelaten. Die vriend van me zit echt in een dip en wil heel graag stoppen! Hoe kan ik hem helpen!??? Wie kan mij antwoord geven? Heeft iemand hier ervaring mee (vast wel) Liefs, Pegasus"