Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Ineedtoknow @MR_CHIP Kleine update; het is me gelukt op 2 dagen na clean te zijn van de ghb, de wanen / droomtoestand is nog 1x voorgekomen (deze was echt heel beangstigend gelukkig sliep de vriend waar ik het overhad nog steeds bij me, en ik schijn geen idee hiervan tussendoor hebben geschreeuwd dat hij me verliet en weet ik allemaal ) waarbij ik een afspraak bij de Psygiator heb gemaakt en die mij mirtazepine 7.5 mg (als ik het goed spel ) heb uitgeschreven nadat ik aangaf gestopt te zijn en met een hoge hoeveelheid diazepam in slaap kwam. De mirtazepine hielp mij twee dagen tegen de verschijnselen en bij het slapen echter voelde ik me zo een zombie en viel en struikelde ik over alles heen wat ik tegenkwam (kan er nu om lachen) het voelde alsof de stekker uit mijn gedachten waren getrokken en als ADD’er was dit erg raar en dacht ik van ‘denk na’ en kwam er niks. Daarmee gestopt en zelf overgestapt op 50mg oxazepam om te slapen. Ik wil dat nu gaan afbouwen. Om me enigszins mens te voelen ben ik sinds 9 dagen dagelijks gaan freezen -110 in een cabine in combinatie met red light theapie. Dit houdt me dagelijks goed bezig en stabiel ook weer gaan sporten. We zijn er nog niet maar wel een stapje verder…. Bedankt voor jullie vraag"
"@Ineedtoknow bedankt voor je bericht dit is erg behulpzaam, ook dat ik de nare toestand nu een naam kan geven en kan onderzoeken. wat fijn dat het zo snel bij je is gegaan en 1 jaar clean is echt een prestatie. Je woorden betreft drang gaan nu op een post-it zodat ik dit kan blijven herhalen. Thanks!!"
"Hi allemaal, na een aantal uur op het forum te hebben gelezen heb ik toch besloten dit bericht je plaatsen met de hoop dat ervaren ex of gebruikers hier mij bij kunnen helpen. Momenteel heb ik een terugval in ghb gebruik de terugval is nu ongeveer 6 weken bezig waarbij het begon met in het weekend weer gebruiken naar dagelijks. Ik heb 1 jaar geleden precies hetzelfde gehad alleen over een langere periode toen ben ik afgekickt met benzo’s met behulp op afstand van Jellinek ( tema en lora waardoor ik erna ook van de benzo’s moest afkicken. Momenteel zit ik op ongeveer 15 ml / 20 ml per dag iname ongeveer 4ml per keer soms minder. Toppiek is 5ml geweest per keer en probeerde echt alleen te nemen als ik krampen ervaarde en een mentaal wanhopige toestand. Wat me erg angstig maakt is dat ik de laatste dagen in een slaaptoestand kom waarin alles echt lijkt en ik in paniek bijkom en dan weer wegzak tot ik volledig wakker schrik met extreme angsten. In m’n droom (toestand) zijn er bijvoorbeeld mensen in mijn huis en gebeuren er dingen en de beelden zijn hetzelfde zoals mijn huis en eruit ziet waardoor mijn hersenen denken dat het echte situaties zijn. Zojuist bij mijn theapeut alles opgebiecht en bijna alles door de wc gespoeld op 20 ml na en de dealer diazepam 5 strips en 1 strip baclo laten bezorgen. Mijn vraag aan jullie is een voorbeeld van een afbouw schema met bovenstaande pillen, ik kan momenteel niet echt helder nadenken door alle emoties, extreem slaap tekort en angsten. mijn beste vriend is ook ingelicht en die komt vanaf vandaag een week bij mij slapen om het temonitoren. Ik ben een dame van 31 jaar en weeg 75 kilo weet niet of dit behulpzaam is. Alvast erg bedankt voor jullie reacties.. wil echt van deze teringzooi af en ben enorm boos en verdrietig dat ik het zover heb laten komen. Graag alleen advies over het schema bezorgdheid wordt uiteraard gewaardeerd."
"Bedankt voor je reactie @RnB_fan en je bemoedigende woorden. Vervelend om te horen dat je ook te maken hebt gehad met een benzo’s verslaving hopelijk gaat het nu goed met je. Je bemoedigende woorden doen mij goed ik merk ook dat ik veel depressieve gevoelens heb wat het vechten hiertegen niet bemoedigend. Nogmaals heel erg bedankt voor je reactie."
"Raver zei: Stuur maar een PB. Ik ben meermaals verslaafd geweest en afgekickt van GHB. Met de nodige complicaties. Klik om te vergroten... @Raver bedankt voor je aanbod, ik heb je een pb verzonden als het goed is."