Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"OtherShore zei: Fijn dat we je een beetje aan het denken hebben kunnen zetten! En verder moet je gewoon lekker je eigen mening vormen 😉 Eén puntje nog. Je zegt: Volgens mij werkt het vaak niet zo. Mensen gaan niet gebruiken omdat ze een gebrek aan motivatie hebben, maar omdat ze gemotiveerd zijn om iets van het leven te maken en bepaalde middelen daarbij lijken te helpen. In het begin hebben middelen nog de gewenste uitwerking — minder pijn, meer rust en ontspanning, meer energie. Uiteindelijk blijft daar weinig van over, maar dat komt later. Het begint als iets constructiefs; het begint met goede intenties. Het is alleen vaak de verkeerde weg naar het juiste doel. Klik om te vergroten... Ik zit zelf helaas met teveel fysieke en psychische speeds afhankelijkheids problemen en pas ook door een hel gegaan na 3 weken dagelijks 9mg bromos te hebben gevreten. Kwam bij dit forum en schrok echt van dit verhaal maar herkende ook veel dingen. Vol interesse ieder hun reacties gelezen. Zonder account trouwens tot ik deze reactie zegt. Geen flauw idee hoe t werkt toch maar is een account gemaakt. Toen ik las wat je hier schreef en de nadruk op "Mensen gaan niet gebruiken omdat ze een gebrek aan motivatie hebben, maar omdat ze gemotiveerd zijn om iets van het leven te maken en bepaalde middelen daarbij lijken te helpen." Ff serieus, dit is blijk van een extreem eenzijdige blik die alleen maar op basis is van nog geen procent van de verschillende oorzaken levensomstandigheden aangeboren beperkingen en. Ik heb dit account gemaakt om jou te vragen niet meer over verslaving te praten. Je hebt gelijk dat deze manier van verslaafd worden en deze lakse mensen bestaan. Maar dit uit je als t algehele. Ik zeg je dat je nog zown 5 jaar tijd en daarin 2 boeken per week lezen nodig heb De manier hoe je dit schrijft laat zien dat in jou kennis dit altijd of grotendeels verslaving zo tot stand komt Het is nog geen kwart 100ste van een procent dat het werkelijke verhaal verteld. Walgelijk"
"Pedrit078 zei: Ik zit zelf helaas met teveel fysieke en psychische speeds afhankelijkheids problemen en pas ook door een hel gegaan na 3 weken dagelijks 9mg bromos te hebben gevreten. Kwam bij dit forum en schrok echt van dit verhaal maar herkende ook veel dingen. Vol interesse ieder hun reacties gelezen. Zonder account trouwens tot ik deze reactie zegt. Geen flauw idee hoe t werkt toch maar is een account gemaakt. Toen ik las wat je hier schreef en de nadruk op "Mensen gaan niet gebruiken omdat ze een gebrek aan motivatie hebben, maar omdat ze gemotiveerd zijn om iets van het leven te maken en bepaalde middelen daarbij lijken te helpen." Ff serieus, dit is blijk van een extreem eenzijdige blik die alleen maar op basis is van nog geen procent van de verschillende oorzaken levensomstandigheden aangeboren beperkingen en. Ik heb dit account gemaakt om jou te vragen niet meer over verslaving te praten. Je hebt gelijk dat deze manier van verslaafd worden en deze lakse mensen bestaan. Maar dit uit je als t algehele. Ik zeg je dat je nog zown 5 jaar tijd en daarin 2 boeken per week lezen nodig heb De manier hoe je dit schrijft laat zien dat in jou kennis dit altijd of grotendeels verslaving zo tot stand komt Het is nog geen kwart 100ste van een procent dat het werkelijke verhaal verteld. Walgelijk Klik om te vergroten... Vergat een klein klein voorbeeldje erbij te geve. Sommige mensen worden geboren zonder 8ste chromosoom en onder hen bestaan er letterlijk 0 die een werkweek van meer dan langer dan 10u per week aankunnen. Deze mensen in Nederland hebben allemaal een wayong uitkering en worden allemaal terecht helaas 100 procent levenslang afgekeurd. Hoeveel motivatie zoude gebruikers onder deze mensen gehad hebben om iets te maken van iets waar ze allemaal voor hun 16e al te horen krijgen dat er helemaal geen kenker van het leven te maken valt. En zo vele aangeboren beperkingen. Of geboren worden in favelas. Joh en zo kan ik 100.000 voorbeelden garanderen waarmee ik jou gebrekkige kennis 100.000 x iets nieuws leer"
"OtherShore zei: Ik voel me vereerd 😅 Mijn punt was dat er aan verslaving toch vaak een positieve intentie ten grondslag ligt, dat mensen drugs gaan gebruiken omdat je daarmee iets van het leven lijkt te kunnen maken. Ik ben het dus niet eens met het idee dat er aan verslaving altijd een destructieve intentie ten grondslag ligt (soms misschien wel). Dat was ongeveer mijn punt. Jij bent het daar niet mee eens begrijp ik? Klik om te vergroten... Weer complete onzin. Soms lijkt dit misschien zo door onwetendheid van een minderjarige puber met al al altijd een pijnlijke Negatieve onderliggend probleem. Die er helaas in grote getalen zijn. Maar een zwangere vrouw kan met 1 x drugs gebruik t kind al zwak maken en in deze tijd ontkomt vrijwel niemand aan experimenteren ermee. Hoelang zal t duren voordat t kind weet dat zijn moeder zijn leven heeft vergald. Maar simpele mensen met adhd add hebbe al een dopamine afwijking aangeboren. Mdma proberen? Speed? Dodelijk. Want iedereen vind zijn eerste pilletje wel lekker maar onbehandelde onwetende over zijn afwijking in dopamine afwijking die dus zijn amfetamine voor t eerst neemt. Deze mensen vinden het net even iets lekkerder dan de rest en zijn direct de lul. Tot ze hopelijk de juiste kennis hulp en dus diagnose krijgen en dan maar hopen dat ze door jarenlang overmatig gebruik hun neurotransmitters niet zodanig gesloopt hebben dat de verotte receptoren nieteens meer communicatie onder elkaar hebbe. Wat vaak gebeurt. En dan is t medicijn ter overbrugging voor en de hele behandeling ook onmogelijk Er bestaat geen positieve intentie. Losbollige onwetenheid wel. Maar altijd iets wat vroeg of laat of zelfs nooit naar boven zal of zou moeten komen"
"OtherShore zei: Ik voel me vereerd 😅 Mijn punt was dat er aan verslaving toch vaak een positieve intentie ten grondslag ligt, dat mensen drugs gaan gebruiken omdat je daarmee iets van het leven lijkt te kunnen maken. Ik ben het dus niet eens met het idee dat er aan verslaving altijd een destructieve intentie ten grondslag ligt (soms misschien wel). Dat was ongeveer mijn punt. Jij bent het daar niet mee eens begrijp ik? Klik om te vergroten... Weet je wat er bij elke verslaving wel letterlijk altijd zit. Egoïsme. Cruciale om dit te begrijpen als je wil herstellen Herstel is onmogelijk zonder dit ego te trekken. Denk daar maar is over na"
"MR_CHIP zei: denk ook maar eens aan je toon... Klik om te vergroten... Sorry, langdurige strijd. Nu bij de kern van mijn egoïsme gevonden. Maar die tekkel ik stap voor stap. En dan zal ik volledig herstellen en mensenlevens redden. Kan t ff niet hebbe als iemand over positive intenties gaat praten. Positive intenties uit egoïsme bestaat niet"