Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met dat spul heb ik zeer goeie ervaringen. Je ontspant er de hele avond mee, het verlaagt uren lang de stress en vergroot de geluksstofjes productie in je brein. Je gaat er ook wat van dubbel zien beetje, en in hoge dosis ben je high en kan je trippen. dit trippen vind ik fijn, want het is wat droomachtig, en kan inzichten en tips geven. mij gaf het dit wel, en een andere kijk op iets of er kan een boodschap in je trip zitten. je raakt wat verdooft, gaat wat moeilijker lopen en praten maar dit vond ik niet erg storent en ging gewoon okee uiteindelijk. je word wat slomer langzamer en relaxter, het thuis gebruiken en erbij op de bank liggen vond ik het fijnste met de tv aan. het tv kijken daar trip je tegelijkertijd ook wellis over , omdat je zintuigen het echter beleven! is bijzonder. je raakt wat meer verzonken in je gedachtes en de tv, en kan alles wat beter loslaten om je heen, en daardoor gaat de tijd wat sneller en kan je meer in iets opgaan! Tevens lukt het slapen erna haast altijd nog! hou wel rekening mee dat het spul 1.5uur halfwaarde tijd heeft, dus het duurt 1.5 voordat de helft uit je lijf is. Dus enorm high gaan slapen, lukt soms nog niet en is niet aan te raden."
"XMR zei: Gebruik je medicijnen? Ik heb nog nooit gehoord van mensen die niet trippen van dmt of psilocybine Klik om te vergroten... Ja ik gebruik o.a een emotie blocker (risperidon = anti psychotica) houd veel spanning tegen, en gebruik anti depressiva"
"Dirkdirk zei: Effecten als fantasie rijke gedachtevorming, filosofische gedachten en creatieve ideeën evenals lachkicks, empathie en verliefdheid en zintuiglijke versterking verdwijnt hoe meer je het doet. Het veranderd langzaamaan in sloom, loom, moe, futloos, vermagering, derealisatie, demotivatie, angst en paranoia wiet is alleen leuk als je het af en toe doet vind ik. Niets triester dan school verpesten door glazig voor je uit te staren joint na joint na joint Klik om te vergroten... Klopt komt door de tolerantie vooral, de meeste toleranties voor stofjes zijn na 4 weken verholpen. behalve xtc daar heb je 3 maanden voor nodig om weer een goeie kick te krijgen, al ken ik wel iemand in myn gebouw die klein en erg slank is, bij hem klapt de xtc er heel vaak al goed op"
"Ei-Salade zei: Bij mij heeft wiet psychoses veroorzaakt. Toen heb ik ruim 6 maanden het niet meer durven roken. De psychiater zag ook duidelijk in mijn verhaal dat wanneer ik rookte destijds ik getriggerd werd. Toen advies gekregen ermee te stoppen en heb ik een tijd pipamperon voorgeschreven gekregen om het te onderdrukken. Was echt een hell, dacht echt dat andere mensen mij bestuurde en gedachten konden lezen en alles konden bepalen wat ik moest uitvoeren. Was echt de realiteit even kwijt. Als je soortgelijke klachten krijgt, zoek hulp en/of stop meteen met wiet roken. Klik om te vergroten... Bij mij veroorzaakt het wellis paniekaanvallen, en heeft mijn paniekaanvallen terug gebracht na 4 jaar ervanaf te zijn geweest (Dat het weg was kwam doordat ik geloofde dat het niet meer terugkwam, zon gedachte helpt enorm tegen paniekaanvallen, alleen het nadeel is je moet het echt 100% geloven. , al heb ik ook veel mooie momenten met drugs beleeft, waar ik het erg dankbaar voor ben, ik wil binnekort ayahuasca proberen, om aftebouwen van de medicatie wellicht!! heb het al gekocht, en ga het op het juiste moment klaarmaken, wanneer ik me wat beter voel"
"Casrus zei: Ja, dat is waardeloos. Aan de andere kant, binnen dit wonder van het leven en deze idioot welvarende maatschappij, moet je daarin verplicht in die school/kantoorbaan/forensen ongein meedoen? Kun je nooit eens zijn wie je bent? En niet steeds maar een soort (vervelend) droombeeld van anderen na te jagen? Maar ik ben het met je eens. Een tijdje blowen is fun, maar als het langer wordt verspil je er je tijd, geld en gezondheid mee. Klik om te vergroten... Klopt, het beste aan drugs inzetten vind ik zon 2 a 3 keer per week, het liefst in het weekend dan geniet je er het meeste van, door het laag te doseren heb je toch die pieken van drugs en de stabiliteit die het brengt omdat je meer mooie momenten hebt gedurende de week. Wiet vapen is ook erg slim"
"Hoi hoi iedereen, Ik hoop dat dit bericht hier mag, ik hou me graag aan de regels, ik zou graag jullie ervaringen willen weten, dit om een besluit te nemen betreft mijn ketamine gebruik, lees vooral verder als u mij misschien wilt helpen met uw mening erover. Zelf heb ik in me jeugd veel traumas meegemaakt en daardoor zeer hoge stressklachten en somerheid gekregen, de zwaarste stressgevoelens stoornis heb ik. Ik heb echt alles maar dan ook echt alles eraan gedaan om het allemaal te verbeteren, ik heb zelfs als een van de weinige en de enige persoon die ik ken; alles geprobeerd zon beetje. Je kan mij dus echt wel een expert noemen op humeurverbetering gebied, ik weet ook veel meer dan myn eigen psych en leer mijn begeleiders ook veel haha. Stilzitten en het accepteren en kapot gaan heb ik dus nooit geaccepteerd. Ik heb de laatste jaren veel succes geboekt en de stress is echt al enorm verminderd. ik ben al een tijdje niet meer depressief. Dit heb ik o.a ook voor mekaar gekregen met veel pre en probiotica, de lions mane paddenstoel, gingko biloba en peganum harmala. Nu wil ik het volgende bespreken; ik gebruik vooral wiet, ketamine, en een goedkope psychedelische kruiden thee om myn humeur aan te vullen. Myn psychiater begrijpt dat ik hierna pak, en kan mij helaas geen ketamine voorschrijven. Mijn psychiater zei dat dat vroeger nog wel off label kon met vergoeding, maar nu is een vergoeding alleen maar mogelijk bij therapieresistente depressies en alleen toediening in het ziekenhuis. Ik snap wel dat mensen niet willen hebben dat mensen thuis helemaal high van de keta elke dag worden haha... Ik haal mijn ketamine altijd al via een legale aanbieder. vanwege regels hier in de groep plaats ik de naam niet. Dat spul word ook qua zuiverheid laberatoriumgetest. Ik gebruik het nu 1 jaar lang best vaak. Een aantal keren per week! en dan wel totdat ik het goed voel. Alleen ik hoor veel enge verhalen op het nieuws de laatste jaren, en ook van een van myn begeleiders dat ze mensen kennen met blaasproblemen. Zelf kan ik nogsteeds plassen als een paard, en werkt het nog allemaal meer dan prima. maar toch ben ik bang hiervoor. Omdat ik mensen ken waarbij het vooral begon na 2 jaar. Zijn er in deze groep ook ketamine gebruikers die het vaak pakken en al een lange tijd ZONDER blaas problemen? Het ziekenhuis zei tegen een vriendin van mij dat je van de ziekenhuis ketamine geen blaasproblemen krijgt... Maar ik heb veel zorgprofessionels fouten zien maken omdat ze het middel nog niet zo lang goed kennen. Dit kan dus totale onwaarheid zijn wat hun zeiden. Die vriendin krijgt zelfs hele ketamine infusen tegen haar pijnklachten waar ze meerdere dagen echt high is van de keta infuus. Ik lees op het nieuws dat 1 op de 4 ketamine gebruikers hier last van krijgen.. Ik ben ook erg opzoek naar dingen die de kans opblaasklachten e.v.t kunnen verlagen... Ik hoor graag van jullie, en sorry voor de ziekelijk lange lap tekst haha! Groetjes, Paul"
"Hoi iedereen, Ik heb nu meerdere malen meegemaakt dat ik tripte door wiet. Ik zag alles gewoon normaal zoals het hoort dus geen gekke kleuren of vormen, maar er kwam een trip voorbij met automatische op volgorde gedachtes, O.a dat alles goed kwam met mij, en dat mijn mindere kanten, ook myn sterkere kanten zijn en voordelen kunnen hebben. Ook kreeg ik advies (ik ben een muzikant) om via youtube veel geluiden aftehalen haha Ik heb dan wel ayahuasca gebruikt, en dmt en truffels en hier tripte ik juist niet van / nooit"
"MK-ULTRA zei: Herken de loop van gedachten zoals je hier beschrijft. Bij mij ging het alleen de andere kant op, alle angsten en onzekerheden werden uitgelicht. Heftiger en moeilijker dan 9% van de psychedelische ervaringen die ik heb meegemaakt. Ik vind je overigens niet gehaast of onduidelijk overkomen... Klik om te vergroten... Klopt, ik ervaar ook weleens een badtrip met wiet of ketamine wat ik ook wellis gebruik. ik kreeg vandaag een mooie tip van een vriendin die al heel haar leven drugs / cocaine gebruikt, en dat is een leuk spelletje te spelen op je mobiel om een positieve drugs ervaring te hebben"
"4EverChemical zei: Ik ben heel vaak naar ayahuasca sessies geweest, interesse in psychedelica was gewekt na het lezen van de boeken van Carlos Castaneda. Na, of eigenlijk tijdens de 1e keer dacht ik dit doe ik nooit meer! Had geen idee wat er met me gebeurde en viel flauw van angst. Tijdje op een matje liggen trillen en vechten om er maar bij te blijven, mijn god wat een hel, haha. Maar de volgende dag! Wow had me nog nooit zo sereen en levendig gevoeld. Zo nog een paar moeilijke sessies gehad en het werd uiteindelijk makkelijker om me er aan over te geven. Ik vind het zelf een wonderlijk medicijn dat je heel goed kan helpen positieve richting aan je leven te geven. Intentie meenemen in zo'n sessie kan heel belangrijk zijn, dus heb je de intentie te stoppen met medicatie of andere gewoontes kan de Aya je laten zien wat er nodig is en/of je in het proces werpen om te helen wat er onder die gewoonten ligt! Klik om te vergroten... Ja het is heel vaak met drugs welke mindset en gedrag je tijdens de drug inname hebt. dat bepaald vaak of het een goeie of slechte ''vibe'''word merk ik. ik heb het idee dat de therapeutische trip gedachtes ook zelf ergens word gemaakt in je brein, waar je dus ook eerder aan hebt gedacht in het verleden"
"4EverChemical zei: Ik ben heel vaak naar ayahuasca sessies geweest, interesse in psychedelica was gewekt na het lezen van de boeken van Carlos Castaneda. Na, of eigenlijk tijdens de 1e keer dacht ik dit doe ik nooit meer! Had geen idee wat er met me gebeurde en viel flauw van angst. Tijdje op een matje liggen trillen en vechten om er maar bij te blijven, mijn god wat een hel, haha. Maar de volgende dag! Wow had me nog nooit zo sereen en levendig gevoeld. Zo nog een paar moeilijke sessies gehad en het werd uiteindelijk makkelijker om me er aan over te geven. Ik vind het zelf een wonderlijk medicijn dat je heel goed kan helpen positieve richting aan je leven te geven. Intentie meenemen in zo'n sessie kan heel belangrijk zijn, dus heb je de intentie te stoppen met medicatie of andere gewoontes kan de Aya je laten zien wat er nodig is en/of je in het proces werpen om te helen wat er onder die gewoonten ligt! Klik om te vergroten... Klopt je slaap kwaliteit en energie level is sky high na ayahuasca, vooral als je dan een goed nummer aan zet. maar helaas was dit van tijdelijke duur, bij mij. dus de positieve effecten van ayahuasca waren niet lange termijn. ik had geen trip ook. meest drugs zijn na 3 dagen uit je lijf zoals bijna elk stofje, jammer dat de effecten toen weg waren. maar volgens vele kan ayahuasca daadwerkelijk lange termijn verbeteringen geven. dit bleek ook uit onderzoek door mensen met ayahuasca te onderzoeken met een FRMI hersenscanner. (Zie youtube)"