Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geeez jullie weten er echt veel van af super! Ik gebruik speed maar zou die cafeine er graag tussen uit vissen. Volgens mij ben ik hier aan het goede adres! Paulus"
"lysergine25 zei: nee want hier wassen ze de cafeine eruit, het is makkelijker om zuiver amfetamine te kopen. dan ben je aan het goede adres !! Klik om te vergroten... ehm ja, maar ik ben al een heel end geholpen als ik dat spul wat ik heb wat kan ontdoen van die cafeine."
"25tolife zei: Ah zo snap het Klik om te vergroten... Oepsie ik zie nu pas dat mijn oude inlog nog wel geldig was. Had straks andere account etc aangemaakt omdat ik mijn naam etc niet meer wist. Maar ehm ik ben het dus, Paulus.....Paul76 en Bokskabouter in 1. Kunnen jullie de Paul76 verwijderen aub? Grts Paulusss"
"Svali zei: Kunnen jullie de Paul76 verwijderen aub? Klik om te vergroten... Dat gaat niet, accounts kunnen niet verwijderd worden. Klik om te vergroten... Oh ok prima geen punt"
"Dag beste vrienden, Hoewel ik het forum heb doorzocht over het zuiveren van speed en info ben tegengekomen heb ik toch nog een vraag. Nadat ik wat slome had gezuiverd met aceton, vond ik deze idd veel fijner. Echter toen ik vervolgens andere slome op dezelfde wijze zuiverde, bleef er dat zelfde inmiddels karakteristieke geurtje aan hangen wat ik maar niet om schrijven kan. Ik begreep dat Mister Aceton afrekende met Mister Cafeïne, maar raak verder het spoor een beetje bijster in de topics en reacties als het gaat om het zuiveren van slome waar andere zaken tussen zitten die zo kenmerkend geuren. Ik zal vast wel iets over het hoofd hebben gezien maar krijg het niet gevonden. Zijn er nog methodes om andere substanties eruit te krijgen die er niet in horen oorspronkelijk? Someone? Grts Paulus"
"Dag beste vrienden, Ik heb wat speed die duidelijk versneden is met een of ander goedje. Valt dat spul nog te zuiveren, of is dat afhankelijk van de troep en wijze waarop die troep er bij gegooid is? Het is geen caffeine volgens mij. Grts Paulus Ps als je meer info nodig hebt vraagt u het maar Oeps foutje, mijn tweede speurtocht op het forum leverde wel resultaat heb het denk ik gevonden"
"Jeetje, nog nooooit van gehoord dat dat überhaupt ging. Des te toffer dat het hier staat, met zoveel info erbij. Thank you! Grts Paulus"