#1
Jep op recept, van apo potje vol, en inderdaad blauw/groen ovaal glad best kleine blanco tabletjes(en ze smaken ook niet eens zo vies als eentje blijft hangen vind ik). Hopelijk kan je er wat mee!
Fijn weekend![:)]()
Fijn weekend
die weet alles en overal alles van. Aldus is Rivotril de inslaper, gevolgd door Promethazine, de doorslaper.
25tolife zei:Heb afgelopen winter 6 maanden promethazine gehad (elke winter eigenlijk) vanwege allergie, staat op potje een gele sticker maar werd/word er zelf niet echt moe of slaperig van. Mischien iets meer ontspannen maar dat is het wel met dit spul solo naar mijn ervaring. Werkte bij mij wel als ik een benzo nam als flinke versterker voor circa 7 uur. Vind het een wondermiddel voor mijn allergie vooral in de winter. Zomer meestal loratadine van de dok wat hetzelfde effect heeft bij mij. Hopelijk heb je er iets aan. Wees voorzichtig![]()
25tolife zei:Jep op recept, van apo potje vol, en inderdaad blauw/groen ovaal glad best kleine blanco tabletjes(en ze smaken ook niet eens zo vies als eentje blijft hangen vind ik). Hopelijk kan je er wat mee!
Fijn weekend![]()
25tolife zei:Geen idee, kwam zelf met het voorstel bij de dok, en vroeg nog of even kijken hoe je erop reageert, omdat het zei de huisarts wel een versuffend effect kan hebben. Werd er mischien klein beetje meer ontspannen van. Snap het niet dat ze dat bij jullie als doorslaper gevenKom je hier toch sneller terecht op diazepam bijvoorbeeld als in en doorslaper in 1.. over het algemeen gesproken.
Apart andere kijk op de dingen/groepen/doelen blijkt
Peace
25tolife zei:Ah zo snap het![]()
Kunnen jullie de Paul76 verwijderen aub?
Svali zei:Kunnen jullie de Paul76 verwijderen aub?
Dat gaat niet, accounts kunnen niet verwijderd worden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."