Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPromethazine doorslaper?

Promethazine doorslaper?

10 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jep op recept, van apo potje vol, en inderdaad blauw/groen ovaal glad best kleine blanco tabletjes(en ze smaken ook niet eens zo vies als eentje blijft hangen vind ik). Hopelijk kan je er wat mee!
Fijn weekend :)
B
BokskabouterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag beste vrienden,

Mijn vriendinneke is voornemens om haar GHB afhankelijkheid aan te pakken. Ze is er in die zin afhankelijk van, dat ze zonder niet kan slapen. Overdag laat ze het makkelijk maar 's nachts dus niet.

Nu heeft ze van een vriendin Rivotril gekregen en Promethazine. Haar vriendin is zo'n beetje een wandelende almanak :rockband: die weet alles en overal alles van. Aldus is Rivotril de inslaper, gevolgd door Promethazine, de doorslaper.

Rivotril heb ik zelf opgespoord (had het oude potje bewaard) en die lijken idd een erg hoog slaap-in gehalte te hebben.

Die Promethazine, krijg ik niet meer te pakken, ik weet enkel dat het vreemde ronde blauw groene tabs waren, zonder opschrift. Diezelfde vriendin vertelde dat dit gevaarlijke meds zijn. Zij krijgt er altijd maar enkele mee en pas wanneer haar huisarts de indruk heeft dat ze d'r geen meer heeft. Lijp spul dus.

Ik las over Prom dat het vooral tegen allergie gebruikt werd maar als ik het goed begrijp is het dus geen benzo en dus niet zo lijp pf?

Weten jullie alternatieven ovor Promethazine?

Alvast bedankt,

Grts Paulusssss :wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb afgelopen winter 6 maanden promethazine gehad (elke winter eigenlijk) vanwege allergie, staat op potje een gele sticker maar werd/word er zelf niet echt moe of slaperig van. Mischien iets meer ontspannen maar dat is het wel met dit spul solo naar mijn ervaring. Werkte bij mij wel als ik een benzo nam als flinke versterker voor circa 7 uur. Vind het een wondermiddel voor mijn allergie vooral in de winter. Zomer meestal loratadine van de dok wat hetzelfde effect heeft bij mij. Hopelijk heb je er iets aan. Wees voorzichtig :)
B
BokskabouterLid
01-01-2024, 00:00
#4
25tolife zei:
Heb afgelopen winter 6 maanden promethazine gehad (elke winter eigenlijk) vanwege allergie, staat op potje een gele sticker maar werd/word er zelf niet echt moe of slaperig van. Mischien iets meer ontspannen maar dat is het wel met dit spul solo naar mijn ervaring. Werkte bij mij wel als ik een benzo nam als flinke versterker voor circa 7 uur. Vind het een wondermiddel voor mijn allergie vooral in de winter. Zomer meestal loratadine van de dok wat hetzelfde effect heeft bij mij. Hopelijk heb je er iets aan. Wees voorzichtig :)
Klik om te vergroten...

Hmz, merkwaardig dan. Kreeg je ze op recept en waren het wel de blauw groene tabs?

Bedankt voor je snelle reply dude! :wink:
B
BokskabouterLid
01-01-2024, 00:00
#5
25tolife zei:
Jep op recept, van apo potje vol, en inderdaad blauw/groen ovaal glad best kleine blanco tabletjes(en ze smaken ook niet eens zo vies als eentje blijft hangen vind ik). Hopelijk kan je er wat mee!
Fijn weekend :)
Klik om te vergroten...

Ja in die zin heb ik er wat aan haha. Begrijp alleen niet dat wij ze hier als doorslapers gebruiken waar je de volgende dag nog behoorlijk groggy van bent terwijl jij ze tegen allergie gebruikt... :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen idee, kwam zelf met het voorstel bij de dok, en vroeg nog of even kijken hoe je erop reageert, omdat het zei de huisarts wel een versuffend effect kan hebben. Werd er mischien klein beetje meer ontspannen van. Snap het niet dat ze dat bij jullie als doorslaper geven :tongueout: Kom je hier toch sneller terecht op diazepam bijvoorbeeld als in en doorslaper in 1.. over het algemeen gesproken.
Apart andere kijk op de dingen/groepen/doelen blijkt :)
Peace
B
BokskabouterLid
01-01-2024, 00:00
#7
25tolife zei:
Geen idee, kwam zelf met het voorstel bij de dok, en vroeg nog of even kijken hoe je erop reageert, omdat het zei de huisarts wel een versuffend effect kan hebben. Werd er mischien klein beetje meer ontspannen van. Snap het niet dat ze dat bij jullie als doorslaper geven :tongueout: Kom je hier toch sneller terecht op diazepam bijvoorbeeld als in en doorslaper in 1.. over het algemeen gesproken.
Apart andere kijk op de dingen/groepen/doelen blijkt :)
Peace
Klik om te vergroten...

Oooh wacht, ik bedoel dat wij (ons groepje) het als doorslaper kennen en gebruiken, puur dus door die wandelende almanak (vriendin van mijn twinbro die echt alles en alles weeet haha) snappie?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah zo snap het :)
P
Paul76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
25tolife zei:
Ah zo snap het :)
Klik om te vergroten...

Oepsie ik zie nu pas dat mijn oude inlog nog wel geldig was. Had straks andere account etc aangemaakt omdat ik mijn naam etc niet meer wist.

Maar ehm ik ben het dus, Paulus.....Paul76 en Bokskabouter in 1. Kunnen jullie de Paul76 verwijderen aub?

Grts Paulusss
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kunnen jullie de Paul76 verwijderen aub?
Klik om te vergroten...

Dat gaat niet, accounts kunnen niet verwijderd worden.
P
Paul76Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Svali zei:
Kunnen jullie de Paul76 verwijderen aub?
Klik om te vergroten...

Dat gaat niet, accounts kunnen niet verwijderd worden.
Klik om te vergroten...

Oh ok prima geen punt :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."