Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yaizer zei: Hee DF'ers, Is alweer een tijdje geleden dat ik benzo's heb gedaan. Nu kon ik een nieuwe benzo uitproberen maar ik heb maar gewoon diazepam gehaald. 2 x 10 mg Dus ik was benieuwd, wat is een redelijke dosis voor diazepam? Heb dit ooit als medicatie gebruikt 3 jaar geleden 5 mg voordat ik ging slapen na een operatie dus weet weinig over de dosis. Op het internet zegt de één dat 10 mg genoeg is. De ander raad 20-30 mg aan. Wat is oraal en nasaal de dosis? Ga er van uit dat ik vrij wel geen tolerantie heb Klik om te vergroten... ... benzo's zijn niet goed voor je GABA-A receptoren. lang verhaal kort te maken. je tolerantie zal toenemen. en als je pech hebt zal je nog afhankelijkheid ervan kunnen ondervinden. dit kan zich uiten in ontwenning zoals trillen rillen gevoeligheid voor licht en geluid. Hierdoor zal je in de cirkel van van dijk kunnen komen. en alleen al benzo's moeten nemen om je normaal te voelen. ik heb deze fout gemaakt. krijg nu van de arts 40mg per dag, voel er niets van. behalve als ik 1 dag niets zal nemen dan kom ik de deur niet meer uit. krijg ik paniek aanvallen en ga zo maar door....."