Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gebruiken om af te vallen werkt, maar wanneer je niet meer gebruikt vallen de kilo's dubbel en dik, razendsnel terug op je lijf."
"Ik word er ook kalm van. Ik gebruikte een paar maand eerder dagelijks, ben verslaafd geworden door de geruststelling die ik voelde, maar die werd steeds korter van duur. Mijn gedacht is dar er veel mensen dit herkennen: de paar 1ste keren gebruik lijken onschuldig, het is plezant, gewoon de brand in je neus, de smaak in je keel en de rush en je gebruikt nog eens, algauw word dat gebruik ter preventie, omdat je voelt dat je afzakt en afscheid nemen van wat speed met je doet valt zwaarder en zwaarder."
"Ik had een maand of 6 nodig om volledig verslaafd te worden. Dat is dus vrij snel :-/. Ik kan nu weer recreatief gebruiken, maar het verlangen verdwijnt niet, denk zelfs dat het nooit zal verdwijnen, als ik niet volledig stop?"