Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is misschien een stomme vraag.. maar ik heb geen weegschaal.. ben een ervaren gebruiken van xtc.. maar zou niet weten hoe ik nou weet.. hoeveel mdma poeder ik gebruik.. Hoe kan je het makkelijkste meten hoeveel mdma ik pak..??"
"Ja wil gaan pakken :P Wil geen overdosis ofzo.."
"Ze zeggen wel eens vaker maak je vinger nat.. en doe dan wat op je vinger.. Maar zou echt niet weten heoveel dat dan is.. En hoeveel ik op me vinger moet doen.. Daarom liever een andere manier.. om te weten heoveel ik heb"